پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۶۵۳
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
وضعیت نابسامان بازار ارز و جهش رو به بالای قیمت دلار و ارز در کشور به حدی است که گویی دیگر همه چیز از دست مسئولان در رفته و همه فقط تماشاچی شده اند تا این وضعیت کجا متوقف شود . هیچ کدام هیچ پاسخی ندارند و مردم چشم انتظار توضیح و یا حتی توجیهی برای این وضعیت هستند. از گرانی گوشت و مرغ و تخم مرغ و کالاهای اساسی هم که دیگر همه خبر دارند و گویی برایمان تبدیل به عادت شده که از فردایمان خبر نداریم. هیچ گونه تصمیم گیری برای آینده نمی توان انجام داد. قیمت طلا هم که روز به روز بالا می رود. مسکن آرزوی دست نیافتنی و خودرو هم که دیگر در رده گرانترین خودروهای روز دنیا عرضه می شود. مسئولان محترم که فقط طلبکار مردم هستند . گویی تمام این مشکلات و بی لیاقتی ها به گردن مردم است. یا می گویند نخورید یا می گویند نخرید یا می گویند قانع به مسکن 20متری باشید . یا میگویند توقع مردم بالا رفته! هیچ مسئول گردن گیری در کشور نداریم . باید به خدا پناه برد از این حجم بی مسئولیتی و بی عرضگی . هیچ کارشناس و متخصص و شایسته سالاری در مدیریت کشور وجود ندارد. انگار با یک عده جسم بی هوش و در کما مواجهیم که هیچ گونه توان تحلیل شرایط را ندارند. حالا هم که به جان اموال مازاد دولت افتاده اند. مسئولان محترم شما را به خدا شما را به جان عزیزترین هایتان ، از ما نسل سوخته دهه شصت و پنجاه که گذشت این بیچارگان دهه هشتادی و نودی را دریابید. مملکت را تبدیل به یک برهوت کرده اید که نه توان تولید در آن هست که از ریشه می زنند نه توان ماندن و تحمل کردن و نه حتی سرمایه با ارزشی برای مهاجرت. این حجم از بی عرضگی در این ژن باهوش و مستعد ایرانی واقعا بعید است با این سرمایه های طبیعی و منابع طبیعی که می شود به راحتی از آن پول درآورد . شما را به خدا حالا که جوابی برای این وضعیت کشور ندارید از مسئولیت کناره بگیرید تا شاید بلکه یک مدیر دیگر بتواند کاری کند. یا حداقل علائم حیاتی از خود بروز دهید ما بدانیم زنده اید!

شعار سال: مجتبی یوسفی نماینده اهواز تاکید کرد: مردم نگران هستند؛ الان در حوزه ارز واقعا هیچ پاسخی نداریم و به تذکراتمان درباره کالا‌های اساسی نظیر گوشت نیز توجهی نشده است.

مجتبی یوسفی، نماینده اهواز و باوی در جلسه نوبت عصر روز سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: درباره مسائل اقتصادی و مشکلاتی که برای مردم پیش آمده است انتظار می‌رود مسئولان دولتی در صحن حاضر شوند و با مردم صحبت کنند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از ویژگی‌های مردمی بودن، پاسخگو بودن است، گفت: مردم نگران هستند؛ الان در حوزه ارز واقعا هیچ پاسخی نداریم و به تذکراتمان درباره کالا‌های اساسی نظیر گوشت نیز توجهی نشده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: همین موقع در سال پیش گفتیم که نسبت به حذف ارز ۴۲۰۰ برای کالا‌های اساسی و دارو نگران هستیم، تیم اقتصادی دولت به مجلس آمد و توضیحاتی در حوزه تئوریک ارائه دادند. امروز هم درحال تصمیم گیری هستیم که برای سال آینده هم در کشاورزی و هم در حوزه صنعت مجدداً یا دوباره تحمیل هزینه‌هایی در زمینه آب و برق داشته باشیم یا با عدم حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی مواجه شویم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار:۲ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۷۹۷۸۰، www.asriran.com

اخبار مرتبط
برچسب ها: مجتبی یوسفی نماینده اهواز ، لزوم توضیح مسئولان درباره گرانی ها ، انتظار مردم از مسئولان برای توضیح درباره مشکلات اقتصادی ، پاسخ مسئولان به مردم در حوزه ارز ، کنترل ارز با مدیریت ناکارامد مدیران ، مدیریت ناکارامد بازار ارز ، پاسخ مسئولان به وضعیت نابسامان بازار ارز کشور چیست؟ ، تذکر نمایندگان مجلس به مسئولان در حوزه کالاهای اساسی ، مدیریت بازار کالاهای اساسی از دست مسئولان خارج شده ، چرا مسئولان برای وضعیت آشفته اقتصادی هیچ توضیحی نمی دهند؟ ، این وضعیت نابسامان اقتصادی تا کجا پیش خواهد رفت ، ترمز آشفته بازار اقتصاد کشور را بکشید ، لروم پاسخگو بودن مسئولان نسبت به شرایط اقتصادی کشور ، مرگ مغزی مسئولان کشور ، این مسئولان به درد اداره کشور نمی خورند ، گردن گیری مسئولان صفر شده ، وقتی تمام تقصیرها به گردن مردم می افتد ، مدیران ناکارامد را کنار بگذارید ، تیم اقتصادی دولت رئیسی مرده است ، مرد میخواهد گردن گرفتن این وضعیت بازار ارز
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین