پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۸۷۲
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
نماینده خرم‌آباد گفت: من به عنوان یک کارشناس که سالها در حوزه سیاسی فعالیت کردم ردپای جریان نفوذ و گروهک‌های انحرافی در دولت آقای رئیسی و در طول دو سال گذشته را مسجل می دانم.

شعارسال: مرتضی محمودوند درباره طرح استیضاح وزیر کشور در مجلس به دلیل صدور بخشنامه اخیر مبنی بر عدم همراهی مسئولان دولتی با نمایندگان در آستانه انتخابات گفت: بخشنامه اصل موضوع بوده است که همکاران ما به جد ناراحت و معترض هستند و اعتراض‌شان را هم رسما اعلام کردند، این مهم نیست استیضاح الان ۸۰ یا ۲۰۰ امضا دارد، مهم افکار عمومی ناراضی مجلس و صحن است که این نارضایتی و عصبانیت را چه رئیس مجلس و چه نماینده‌ها رسما اعلام کرده‌ایم.

نماینده خرم‌آباد: ردپای جریان نفوذ در دولت رئیسی برایم مسجل است/ اسامی آنها را اعلام کردم

او ادامه داد: برای بنده به عنوان یک کارشناس حوزه سیاسی، ردپای جریان نفوذ و جریان گروهک انحراف در مواضع این‌چنینی در ۲سال گذشته در دولت آقای رئیسی مسجل است و من این را رسماً به وزیر کشور گفتم حتی برایش اسم آوردم گفتم که این اسامی جریان نفوذ و انحراف هستند شما اگر دلسوز نظام هستید اگر دلسوز خون شهدا هستید باید با این‌ها برخورد کنید. او اظهار داشت: کسی که می‌آید این بخشنامه‌ها را می‌زند و این جریان‌سازی‌ها؛ قطع به یقین دوست آقای رئیسی نیست! نه دوست خودش است!

نه دوست خانواده‌اش است! نه دوست عیالش است! نه دوست هیچ‌کس نیست! این‌ها فرصت‌طلب‌هایی هستند که نفوذ کردند تا انتها و بیت آخر دولت و جریانات هم نفوذ کردند! و امیدواریم که خودشان به خودشان بیایند. امیدواریم شفاف و صادقانه متوجه شوند که کلاه سرشان رفته است، امکان ندارد تمام هست و نیستش را دولت و رئیس‌جمهور و وزرا بگذارند و این طور مجلسی را به دست آورند، حالا این مجلس را چرا نابود می‌کنند؟ قطعاً کسانی به اسم دوست کنار این‌ها هستند، اما در اصل دشمن این‌ها هستند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 6تیر1402، کدخبر: 1782755، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین