پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۷۴۳
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
جلیل رحیمی جهان آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۴ تیرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمع آوری بیش از ۸۰ امضا برای استیضاح وزیر کشور، گفت: وزیر کشور از یک معاون سیاسی که کار اشتباهی می‌کند، دفاع می‌کند؛ هیأت رئیسه مجلس بر اساس آیین نامه داخلی باید از کیان مجلس دفاع کند؛ استیضاح به شما تحویل داده شده، چرا این استیضاح اعلام وصول نمی‌شود.

شعارسال: جلیل رحیمی جهان آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۴ تیرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمع آوری بیش از ۸۰ امضا برای استیضاح وزیر کشور، گفت: وزیر کشور از یک معاون سیاسی که کار اشتباهی می‌کند، دفاع می‌کند؛ هیأت رئیسه مجلس بر اساس آیین نامه داخلی باید از کیان مجلس دفاع کند؛ استیضاح به شما تحویل داده شده، چرا این استیضاح اعلام وصول نمی‌شود.

۸۰ نماینده استیضاح وزیر کشور را امضا کرده‌اند، این استیضاح باید اعلام وصول شود


وی خطاب به رئیس مجلس ادامه داد: وزیر کشور از جلسه غیرعلنی مجلس بیرون رفته، بعد می‌گوید که هیچ قولی نداده ام، آن مهلتی که حضرت عالی دادید و خواسته‌ای که نمایندگان داشته اند، یعنی هیچ! بنده خودم را عرض می‌کنم با هیچ استاندار و شخص وزیر کشور تا پایان نمایندگی مجلس نشستی نخواهیم داشت.

رحیمی جهان آبادی ادامه داد: استیضاح وزیر کشور باید اعلام وصول شود یا وزیر به تعهد و قولی که به شما داده و تاریخی که شما تعیین کردید، عمل کند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: 4تیر1402، کدخبر: 731116، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین