پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۳۹۰۰۱۷
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷
بدهی معوق سهامداران اصلی یک بانک به ان بانک و هدایت تسهیلات به سمت سهامداران اصلی را می توان یکی از حوزه های مشکل دار فعالیت بانکی دانست که نیازمند قاعده گذاری و نظارت بیشتر است. فاجعه در خصوص دو بانک شهر و بانک آینده ، قابل چشم پوشی نیست. وقتی داماد فلانی و برادر شوهر بهمانی می شود مدیرعامل و سلسله مراتب شایسته سالاری قربانی محفل گرایی می گردد، غیر از این هم نباید انتظار داشت. اما بیاد داشته باشید که ریشه این پلشت بازی ها را به زودی در گام دوم انقلاب رو می کنیم. جمهوری اسلامی ایران به کسی باج و سهم نمی دهد. حال می خواهی هرکسی باشی.

شعارسال: دکتر عزتی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس معتقد است که سهامداران بانک شهر ۱۵ برابر و سهامداران بانک آینده ۷۰ برابر سرمایه ثبتی این بانک‌ها به آن‌ها بدهی معوق دارند. همین نسبت‌های بالا در بانک‌های پاسارگاد، گردشگری و ایران زمین هم برقرار است.

محور فرمایشات ایشان درست است، اما چرا ضرایب پائین برخی بانک‌های خوب خصوصی را قاطی پلشت بازی چند بانک دیگر می‌کند، جای نقد دارد.

از آقای عزتی دعوت می‌کنیم بروند پشت پرده انتصابات و سهامداری در دو بانک شهر و آینده را بررسی بفرمایند و به شکل متمم، توضیحات تکمیلی درباره تحلیل خودشان بدهند.

آلودگی‌های محفلی، داماد بازی و آقازاده بازی، انتصابات غیر شایسته و ..، موضوعی نیست که به راحتی بتوان در نظام پولی و بانکی از کنارش گذشت. شرم باد بر مدعیان طلبکار از سفره انقلاب.

تعداد بازدید : 11

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، با اضافات و تلخیص برگرفته از کانال تلگرامی نود اقتصادی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین