پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۳۹۱۶۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
سال های سال است که بعنوان رسانه منتقد ولی منصف در خصوص بانک آینده نقد و نظر می نویسیم. بارها و بارها از مدیران و روابط عمومی بانک آینده درخواست توضیح کردیم، فکر می کنید کارشناسان و مدیران این بانک چند بار با ما تماس داشتند؟ هیچ. قیاس مع الفارق است اما، از قدیم گفته اند گوسفندی که برای خودش در پائیز و زمستان پشم نمی کند، برای مردم کشک می کند؟ وقتی انتقادات به جا و واقعی ما از دو بانک کشور( با محوریت بانک آینده) بیشتر شد، مدیر اداره فضای مجازی وزارت ارشاد در دولت قبل( نام محفوظ)به رسانه ما زنگ زد و ما را به اتهام ایجاد اختلال در نظام بانکداری کشور، تهدید به آخرین اخطار کرد. به جناب ایشان تذکر متقابل داده شد که طی نامه محرمانه یا سایر روش ها، موارد از طریق وزارت اطلاعات و وزیر ارشاد پیگیری خواهد شد. مراتب با بانک مرکزی( دوره آقای همتی) هماهنگ شد و هیچ مشکلی گزارش نگردید. حتی با مدیر روابط عمومی وقت بانک (بانک مصداق خطاب جناب رئیس فضای مجازی ارشاد) تماس گرفتیم و شرح داستان گفتیم و بنده خدا حتی در باغ هم نبود. موارد و مراتب بی کم و کاست بعنوان مصداق احتمالی فساد و مداخلات تضعیف کننده امنیت ملی، به وزارت اطلاعات گزارش شد. خوب ، ملاحظه می فرمائید که سطح و نوع تعامل رسانه ها با بانک آینده چگونه است؟ حال این بانک بشکل مستقیم یا غیرمستقیم در اقدامی شبهه فرار به جلو ،کلیپ تطهیر منتشر می کند؟ اگر ادعای سفارش تولید و یا انتشار این کلیپ توسط بانک آینده درست باشد، بنظر می رسد که مدیران محترم بانک آینده ،حتی از شیوه ورود سلسله مراتبی برای کنترل بحران ، کم اطلاع هستند. منتظر دریافت توضیحات از طرف بانک آینده هستیم.

شعارسال: فیلم منتشر شده از اقدام عجیب بانک آینده در تولید یک انیمیشن بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است.

انیمیشن سازی برای تطهیر بانک آینده ،وقتی شاخص های علمی حرف می زنند

در این ویدیو که با واکنش‌های متفاوت کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده، بانک آینده در اقدامی عجیب و در واکنش به شایعات منتشره علیه این بانک در فضای مجازی انیمیشن تطهیر ، تولید و پخش کرد.

فیلم اقدام عجیب بانک آینده در تولید یک انیمیشن که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

تعداد بازدید : 36

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دیلی فوتبال، تاریخ انتشار: 17شهریور1402، کدخبر: 190628، dailyfootball.tv

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
0
1
جالب بود و انیمشین نزدیک واقعیت است حالا اگر بانک آینده پول ها را می برد خارج خوب بود در ایران سرمایه گذاشته بد است
مدیر پایگاه

سلام 
برای پاره ای ملاحظات مبتنی بر منافع ملی ، تنها به نقد علمی بانک آینده اکتفا می کنیم و فعلا به مصلحت نیست که از پشت پرده ها صحبت شود. 


اگر حرفی هست، بهتر است روابط عمومی بانک آینده بشکل رسمی با ما در تماس باشند.

پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
شما خیلی بلا نیستید ناقلاها؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
0
0
حق بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین