پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۰۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
مشاور معاون امنیت ملی جمهوری هند با بیان اینکه سند نهایی همکاری مشترک هند و ایران در بندر چابهار به زودی به امضا می‌رسد، گفت: این بندر نقش بسیار مهمی در گسترش حجم مبادلات تجاری منطقه ایفا می‌کند.

شعار سال: به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ویکرام میسری در حاشیه نشست سه جانبه جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری هند پیرامون تسهیل ترانزیت در مسیر کریدور شمال-جنوب که با حضور مقامات عالی رتبه کشور‌های روسیه و هند، سفرای مختلف کشور‌های حوزه خلیج فارس، دریای عمان و کشور‌های شرق و غرب دریای خزر و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد، اظهار داشت: بندر چابهار نقش بسیار مهمی در برقراری ارتباط با کشور‌های منطقه ایفا می‌کند و از اهمیت خاصی برخوردار است.

امضای سند نهایی همکاری مشترک هند و ایران در بندر چابهار به زودی
مشاور معاون امنیت ملی جمهوری هند ادامه داد: باید بدانیم که هند در بندر چابهار، فعالیت مشترکی را با ایران آغاز کرده است و سند نهایی این فعالیت مشترک به زودی به امضا می‌رسد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، وی با بیان اینکه بندر چابهار تا کنون نقش بسیار مهمی در برقرار ارتباطات و کمک‌های بشردوستانه به خصوص برای افغانستان داشته است، عنوان کرد: این بندر در آینده نیز می‌تواند نقش بسیار اساسی در گسترش حجم مبادلات تجاری در منطقه، اورسیا و اروپا داشته باشد و باید بدانیک که چابهار بندر بسیار مهمی برای ایران است و تنها بندر اقیانوسی ایران به شمار می‌رود.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیل بازار، تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۲۹۶۷۲، www.tahlilbazaar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین