پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۵۱۷
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۷
خبر انتصاب عبدالرحيم بنكدار و محسن احمدي در شستا كه از معاونان عبدالرضا مصري وزير رفاه و تامين اجتماعي در دولت نهم بوده اند كه در حال حاضر نايب رئيس اول مجلس يازدهم است مي تواند حاكي از دوري صولت مرتضوي از جبهه پايداري و نزديكي وي به اصول گرايان معتدل باشد.

شعارسال: خبری مبنی بر برکناری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری این سازمان (شستا) منتشر و روابط عمومی تامین اجتماعی نیز به فاصله کمی از انتشار این خبر آن را تکذیب کرد.

اصول گرايان معتدل جاي پايداري ها در شستا را مي گيرند؟

 اعتماد آنلاین خبر داده که اعضای هیات مدیره شستا نیز تغییر و احمدی، بنکدار، چناری و شاکری جایگزین اعضای گذشته شده اند.

نکته حائز اهمیت این است که تا لحظه انتشار این خبر و تکذیبیه سازمان تامین اجتماعی هنوز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واکنشی به این خبر و تکذیبیه نداشته است و موضوعی د راین زمینه در سایت وزارت خانه منتشر نشده است. که این موضوع گمانه زنی تغییرات به خصوص در شستا را همچنان محتمل می‌کند.

مجمع شستا اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی هستند یعنی حجت الله دمیاد رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، محمد ابراهیم جواهری نایب رئیس هیات مدیره، یوسف نوری عضو هیات مدیره، مرتضی لطفی عضو و محمد حسین مهدوی عادلی عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی. این افراد می‌توانند در صورتجلسه‌ای اعضای هیات مدیره شستا را تغییر دهند.

با توجه به این که دمیاد رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در فروردین ماه سال جاری منصوب شده و طی این مدت شناخت کافی از شستا پیدا کرده و نظر به نزدیکی وی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احتمال انتصاب افراد جدید درهیات مدیره شستا دور از انتظار هم نیست. هر چند به نظر می‌رسد حداقل یوسف نوری و ابراهیم جواهری در کنار دمیاد باشند و رای اکثریت اعضای هیات مدیره تامین اجتماعی با دمیاد است.

از سوی دیگر خبر انتصاب عبدالرحیم بنکدار و محسن احمدی در شستا که از معاونان عبدالرضا مصری وزیر رفاه و تامین اجتماعی در دولت نهم بوده اند که در حال حاضر نایب رئیس اول مجلس یازدهم است می‌تواند حاکی از دوری صولت مرتضوی از جبهه پایداری و نزدیکی وی به اصول گرایان معتدل باشد. دمیاد و بنکدار نیز اصالتشان کرمانشاهی است.

در هر صورت به نظر می‌رسد تغییر مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شستا خبری باشد که احتمالا مورد تایید مراجع مربوطه قرار گیرد هر چند که به نظر می‌رسد میر هاشم موسوی در سازمان تامین اجتماعی ماندگار باشد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصرخبر، تاریخ انتشار: 26تیر1402، کدخبر: 245123، www.asrkhabar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین