پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۸۲۱
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
دختر شهید سلیمانی گفت، سریال‌های خارجی ۲۴ و خانه کاغذی که مورد توجه حاج قاسم بوده آخرین سریال خارجی بود که پدرم به اتفاق خانواده آن را نگاه می‌کرد و تماشای آن به خاطر شهادت شان نیمه‌کاره ماند. اما این بیانات در برنامه حذف شد. رییس ساترا درباره شائبه ممیزی بخشی از خاطرات دختر شهید سلیمانی در برنامه اینترنتی «مهلا» تأکید کرد که این حذفیات از طرف ساترا نبوده است.درهمین راستا صادق علیزاده، سردبیر ایران‌جمعه نوشت:«در چنین کانتکستی‌ست که «رئیس» ساترا مجبور به مصاحبه و توضیح می‌شود که ممیزی فلان مصاحبه کار ما نبوده. این یعنی جایگاه ریاست مجموعه‌ای که قرار بوده رگولاتور فضای صوت و تصویر در فضای مجازی باشد تا حد ممیزی چند پلان از یک مصاحبه در یک پلت‌فرم تقلیل یافته!»

شعارسال: فاطمه سلیمانی که میهمان برنامه اینترنتی «مهلا» بود، درباره علاقه شهید سلیمانی به تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها اظهار کرد: پدرم فیلم‌های کمدی را بیشتر می‌پسندیدند و در سریال‌های تلویزیونی ایرانی، پدرم تمایل زیادی به تماشای فیلم‌هایی همچون پاورچین و مرد هزار چهره داشتند و فیلم‌های مهران مدیری را دنبال می‌کردند.

علاقه «حاج‌قاسم» به سریال‌های خارجی به روایت دخترش + تیغ سانسور ساترا

وی افزود: عادت داشتیم سریال‌ها را به صورت خانوادگی ببینیم و پدرم تا قبل از اینکه بخواهند، بروند نماز شبشان را بخوانند، سریال‌های «۲۴» و «بلک لیست» را تماشا می‌کردند.

دختر شهید سلیمانی ادامه داد: «خانه کاغذی» آخرین سریالی بود که با هم دیدیم و بابا آن را هم بسیار دوست داشتند، اما ایشان رفتند و شهادتشان اتفاق افتاد و نتوانستند بقیه‌اش را ببینند.

چهارمین فصل برنامه «مهلا» یکی از ویژه‌برنامه‌های اینترنتی محرم امسال بود که با اجرای محمدحسین پویانفر به نمایش درآمد. میهمانان این برنامه از میان چهره‌های شناخته شده انتخاب می‌شدند تا درباره ایام محرم، امام حسین (ع) و عشق و ارادتی که به ایشان دارند، صحبت کنند.

تعداد بازدید : 7

پخش چهارمین فصل مهلا که در سه فصل گذشته خود توانسته بود جایگاه خوبی در بین مخاطبان خود پیدا کند، با حاشیه‌هایی همراه بود.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایمنا، تاریخ انتشار: 7مرداد1402، کدخبر: 676360، www.imna.ir 

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین