پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۸۳۱
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
باز شدن یک پرونده در دادگاه بر علیه رییس فدراسیون جودو در نهایت به صدور حکم تبرئه او منجر شد تا حضور سرپرست این فدراسیون به دو ماه هم نرسد. آرش میراسماعیلی بعد از کمتر از دو ماه از تعلیق خود، بار دیگر صندلی ریاست فدراسیون جودو را پس گرفت.

شعار سال: آرش میراسماعیلی بعد از کمتر از دو ماه از تعلیق خود، بار دیگر صندلی ریاست فدراسیون جودو را پس گرفت.


آرش میراسماعیلی رسما به فدراسیون جودو بازگشت

در خردادماه سال جاری برخی حواشی و فشار‌ها روی آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو که اتفاقا چند ماه بیشتر از دوره دوم ریاست ۴ ساله اش در این فدراسیون نمی‌گذشت، منجر به جدایی موقتش از بدنه این فدراسیون شد.

باز شدن یک پرونده در دادگاه بر علیه رییس فدراسیون جودو در نهایت به صدور حکم تبرئه او منجر شد تا حضور سرپرست این فدراسیون به دو ماه هم نرسد.

بر این اساس طبق دستور قضائی و نامه صادره خطاب به وزارت ورزش و جوانان از سوی دادگاه کارکنان دولت، تعلیق آرش میراسماعیلی از خدمت دولتی لغو و ادامه تعلیق وی از نظر دادگاه وجاهت قانونی نداشت.

بر این اساس با حکم رفع تعلیق میراسماعیلی از سوی مقامات قضایی، وی صبح امروز با استقبال اعضای فدراسیون به اتاق ریاست بازگشت و از امروز پس از رفع تعلیق مجدد به عنوان رئیس فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرد.

مجمع انتخابات جودو دوشنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۱ تشکیل و میراسماعیلی با ۵۴ رأی از ۵۵ عضو حاضر به عنوان رئیس فدراسیون جودو انتخاب شده بود و بدین ترتیب او تا سال ۱۴۰۵ در این فدراسیون حضور خواهد داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ورزش سه، تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر:۱۹۵۳۷۹۹، www.varzesh3.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین