پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
سخنگوی ایران‌ایر از برگزاری جلسه اضطراری بررسی تأخیر پرواز نجف ـ تهران این شرکت خبر داد و گفت: به مسافران این پرواز بلیت رایگان رفت و برگشت مشهد اعطا می‌شود.

شعار سال: حسام قربانعلی با اشاره به تأخیر پرواز نجف ـ تهران و گلایه مسافران از عدم پاسخگویی مسئولان ایران‌ایر، اظهار کرد: با دستور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جلسه اضطراری بامداد امروز برگزار شد.

ایران‌ایر با بلیت رایگان مشهد، از مسافران پرواز نجف ـ تهران دلجویی کرد
وی ادامه داد: همه معاونت‌ها و ادارات درگیر در انجام این عملیات نسبت به پیشامد مذکور پاسخگو بودند. با توجه به این‌که همه عزیزان این پرواز، ولی نعمتان و زائران محترم عتبات عالیات بودند با دستور و پیگیری مدیرعامل ایران‌ایر مقرر شد بلیت رفت و برگشت مشهد مقدس به آن‌ها اعطا شود.

وی افزود: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی بابت این پیشامد، خود را مکلف به پاسخگویی به همه مسافران می‌داند و امیدواریم با پیگیری‌های بیشتر و مجدّانه از بروز پیشامد‌های غیرقابل پیش‌بینی جلوگیری شود.

وی تأکید کرد: به‌دنبال جلب رضایت حداکثری آحاد ملت شریف ایران هستیم و بتوانیم با بالاترین ضریب ایمنی و بهترین خدمات پاسخگوی مسافران باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۱۴ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۹۳۶۱۴۱، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین