پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۰۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۳
سازمان بهزیستی را بنوعی می توان سازمان آسیب دیده هم قلمداد کرد. حادثه ای که اتفاق می افتد، مرکز را می بندند و اطلاع تکفیری و خود مبرا ساز می دهند. شاید مهمترین علل این کار را باید در ضعف حوزه های نظارتی این سازمان و سیاسی بازی در انتصابات مدیریتی ارشد در این سازمان جستجو کرد. باورتان می شود که بر طبق شنیده ها، این سازمان رئیسی داشت که الان در ترکیه رستوران داری می کند؟ چقدر ان موقع در خصوص صلاحیت این فرد هشدار دادیم؟ چه کسی شنید؟ کسی که یک شبه به یک رئیس جمهور راست نمره بیست می دهد و در شبی دیگر با برادر رئیس جمهور دولت چپ ، خوش و بش می کند؟

شعارسال: سازمان بهزیستی کشور ضمن بررسی دقیق موضوع اقدامات عاجلی را با قید فوریت در دستور کار خود قرار داد که از جمله این اقدامات تشکیل کمیته نظارت بر مراکز ماده ۲۶ به منظور تعطیلی مرکز نیلوفران آبی در بوشهر بود.

چند مرکز مثل نیلوفر آبی بوشهر وجود دارد جناب سازمان بهزیستی؟ با اطلاعیه چیزی عوض نمی شود

بر این اساس سازمان بهزیستی با لغو مجوز مرکز و جانمائی افراد دارای معلولیت در دیگر مراکز استان، صیانت از افراد تحت پوشش را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

سازمان بهزیستی به منظور حمایت از مددجویان تحت پوشش و اعاده حقوق افراد مستقر در این مرکز پیگیری حقوقی خود را نیز از طریق مراجع قضایی دنبال می‌کند.

سیاست سازمان بهزیستی برخورد شفاف و قاطع با چنین پرونده‌هایی است و در امور مربوط با جامعه هدف سازمان و در راستای صیانت از حقوق همه افراد تحت پوشش سازمان و علی‌الخصوص افراد دارای معلولیت با هیچ کس مماشات نمی‌کند و این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری و اقدامات قانونی متناسب به عمل خواهد آمد.

به دنبال انتشار فیلمی از کتک‌زدن یک فرد دارای معلولیت در یک مرکز توانبخشی در بوشهر، رئیس کل دادگستری و مدیرکل بهزیستی این استان نیز توضیحاتی ارائه کردند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 14مرداد1402، کدخبر: 85190071، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
0
0
قانون استخدام و بودجه باید اعدام گردد تمام
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین