پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۸۵۲
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
در حالی که مشخص بود تعطیلات سه روزه منجر به سیل مسافران در استان گیلان می‌شود، اما ظاهرا تمهیدات لازم برای کاهش ترافیک بین جاده‌ای صورت نگرفته و هزاران مسافر که بسیاری از آن‌ها گیلانی هستند در ترافیک باقی مانده اند. این حجم معطلی در تعطیلات نوروزی هم بی سابقه است.

شعار سال: در حالی که مشخص بود تعطیلات سه روزه منجر به سیل مسافران در استان گیلان می‌شود، اما ظاهرا تمهیدات لازم برای کاهش ترافیک بین جاده‌ای صورت نگرفته و هزاران مسافر که بسیاری از آن‌ها گیلانی هستند در ترافیک باقی مانده اند. این حجم معطلی در تعطیلات نوروزی هم بی سابقه است.

ورود مسافران از لوشان به رودبار ۸ ساعت طول کشید! +فیلم
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفته است حجم بالای خودرو‌ها در این مسیر به حدی‌ست که مدت زمان ورود مسافران از لوشان به رودبار را به ۸ ساعت رسانده است.

وی اذعان کرده است محور رودبار گنجایش ورود یک‌باره این حجم از خودرو‌ها را ندارد.

هرچند مسافران زیادی راهی گیلان شده اند، مشخص است به نسبت مسافران نوروزی تعداد آن‌ها کمتر است، اما حجم ترافیک نشان می‌دهد نسبت به این مساله همکاری لازم صورت نگرفته است. تنها حالا از مسافران درخواست می‌شود که تا اطلاع ثانوی از ورود به استان گیلان خودداری کنند.

وعده تکمیل هشت کیلومتر نهایی پروژه ناتمام آزادراه منجیل-رودبار به ده سال رسیده و مسئولان همچنان مشغول شعار درمانی هستند. اگر قرار باشد مسافر این همه ساعت پشت ترافیک باقی بماند چیزی جز ضرر و نارضایتی به بار خواهد آمد؟

تعداد بازدید : 5

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت حکایت گیلان، تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۶۳۳۹، hekayatgilan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین