پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۱۲۰
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
در ادامه نهضت تکمیل طرح های نیمه تمام درمانی ، بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهید سلیمانی فردیس بعد از ۱۲ سال انتظار ، با حضور رئیس جمهور افتتاح رسمی شد. لازم به توضیح است که تنها بیمارستان دولتی فردیس بعد از ۱۲ سال در شرایطی در مسیر بهره‌برداری قرار گرفت که در طول یک سال گذشته توسط دولت سیزدهم، ۵۰ درصد باقی‌مانده این بیمارستان در بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی احداث و تجهیز شد.سفر ۱۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ رییس جمهور به البرز موجب شد تا اعتبار این پروژه به صورت ویژه دیده شود و دولت سیزدهم با تامین ۷۰ درصد اعتبارکل پروژه و تکمیل ۵۰ درصد مابقی کار به سالها مطالبه مردم شهرستان فردیس پایان داد.

شعارسال: شهرام صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در جریان سفر رئیس جمهور به استان البرز و افتتاح بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهید سلیمانی فردیس، بیان داشت که در ادامه نهضت تکمیل طرح نیمه تمام درمانی بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهید سلیمانی فردیس بعد از ۱۲ سال فردا با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

افتتاح بیمارستان شهید سیلیمانی فردیس پس از ۱۲ سال انتظار

وی در خصوص علت تاخیر ساخت این بیمارستان گفت: در سال ۸۹ کلنگ افتتاح این بیمارستان زده شد که به سبب عدم تخصیص اعتبار تا سال ۹۵ احداث شروع نشد. از سال ۹۵ تا ابتدای دولت سیزدهم، ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و حدود ۶۵ درصد پیشرفت مالی نیز در همین ۱۵ ماه گذشته انجام شد که این میزان معادل ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است. برای ۵۰ درصد ضریب اشغال تخت، همین تعداد نیروی درمانی و بهداشتی کافی است، اما با فراخوانی که صورت گرفته امید است تعداد نیرو‌های ما نیز افزایش پیدا کند.

تعداد بازدید : 8
 
تعداد بازدید : 5

رئیس جمهور پس از افتتاح بیمارستان سردار سلیمانی فردیس با حضور در بخش نوزادان، در گوش یکی از نوزادان اذان گفت.

افتتاح بیمارستان شهید سیلیمانی فردیس پس از ۱۲ سال انتظار

لازم به توضیح است که بیمارستان فردیس که در ابتدای کار ساخت آن در زمینی به مساحت ۱۷ هزار متر مربع آغاز شد با همکاری مدیریت شهری فردیس و دولت مساحت اراضی آن به ۲۷ هزار متر مربع رسید. این بیمارستان با زیر بنای ۲۱ هزار متر مربع در پنج طبقه ساخته شده که دارای بخش‌های مختلف تخصصی و فوق تخصصی پزشکی است. بیمارستان فردیس در قالب سه بلوک و به صورت عمومی (جنرال) ساخته شده است و ظرفیت تعداد تخت‌های آی سی یو بیمارستان فردیس از هفت تخت به ۳۷ تخت افزایش یافته است.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین