پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۳۱۵
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸
فائضه غفارحدادی؛ مادر چهار فرزند و نویسنده در دیدار اخیر جامعه زنان با رهبر معظم انقلاب اسلامی با نگاهی گلایه آمیز و انتقادی نزد رهبر بیان داشت که کاش مسئولین مربوطه بدانند مادری که تازه آخر شب می‌فهمد بچه‌هایش مدرسه نخواهند رفت و باید همه‌ برنامه‌های خودش را تغییر بدهد و در خانه چندین کلاس مجازی را با قطع و وصلی‌های زیاد مدیریت کند، چه فشاری را تحمل می‌کند. به‌نظرم رفع آلودگی هوا را به مادران بسپارند، زودتر جواب می‌گیرند چون اهتمام بیشتری دارند برای حلش! باید از این مدیران اجرایی ( با تاکید بر مدیران آموزش و پرورش، شهرداری تهران، کمیته اضطراری آلودگی هوا و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شخص عیسی زارع پور) پرسید که واقعا از این گلایه بحق خجالت نکشیدید؟ شرم تان باد .

شعارسال:جمعی از اقشار مختلف بانوان روز سه شنبه پنجم دی ماه ۱۴۰۲ با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. سخنان خانم فائضه غفارحدادی، مادر چهار فرزند و نویسنده کتاب‌هایی، چون یک محسن عزیز، زندگی‌نامه شهید وزوایی، در دیدار جمعی از اقشار مختلف بانوان با رهبر انقلاب به نوبه خودش، از بخش‌های جالب این دیدار بود. خانم غفار حدادی در قسمتی از این دیدار در مورد حل مشکل آلودگی هوا توسط مادران سخن گفت.

آموزش و پرورش، شهرداری تهران، کمیته اضطراری آلودگی هوا،از گلایه خانم غفارحدادی نزد رهبر خجالت نکشیدند؟

فائضه غفارحدادی گفت، کاش مسئولین مربوطه بدانند مادری که تازه آخر شب می‌فهمد بچه‌هایش مدرسه نخواهند رفت و باید همه برنامه‌های خودش را تغییر بدهد و در خانه چندین کلاس مجازی را با قطع و وصلی‌های زیاد مدیریت کند، چه فشاری را تحمل می‌کند. به‌نظرم رفع آلودگی هوا را به مادران بسپارند، زودتر جواب می‌گیرند، چون اهتمام بیشتری دارند برای حلش!

باید از این مدیران اجرایی (با تاکید بر مدیران آموزش و پرورش و شخص رضا مراد صحرایی، شهرداری تهران و شخص زاکانی، کمیته اضطراری آلودگی هوا و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شخص عیسی زارع پور) پرسید که واقعا از این گلایه بحق خجالت نکشیدید؟ شرم تان باد.

تعداد بازدید : 4

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین