پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۵۶۴
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
هزینه زایمان و بستری در اتاق‌های بیمارستان این روزها کمرشکن شده و گریبان بسیاری از زوج‌ها را گرفته است.به عنوان مثال هزینه زایمان طبیعی با اتاق معمولی برای یک شب ۱۵ و برای دو قلو ۱۸ میلیون تومان است. این هزینه با انتخاب اتاق خصوصی و دیپلمات به ترتیب تا ۱۸ و ۲۴ میلیون تومان می‌رسد. هزینه زایمان سزارین نیز از ۲۲ میلیون شروع و برای اتاق‌های دیپلمات تا ۳۳ میلیون تومان می‌رسد. در گران‌ترین حالت ممکن هم برای زایمان دوقلو با یک شب بستری در اتاق دیپلمات باید ۳۶ میلیون تومان هزینه کنید. این در حالی است که برخی مادران برای عکس‌های بعد از زایمان و تزئین اتاق حدود ۲ تا ۳ روز در این اتاق‌های vip می‌مانند.

شعارسال: این شاید شیرین‌ترین اتفاق زندگی هر زوجی باشد؛ وقتی خداوند بزرگترین هدیه خود را پس از ۹ ماه انتظار به پدر و مادر می‌بخشد. اما این نعمت گاهی اوقات پرهزینه‌تر از درآمد‌های یک خانواده ایرانی است که تصمیم گرفته اند نفر سومی یا چهارمی را به جمع شان اضافه کنند. هزینه‌های مربوط به زایمان در کشورمان بسته به نوع پزشک، زایمان، بیمارستان انتخابی و بیمه بسیار متفاوت است. یکی از دلایل تفاوت قیمت‌ها در بیمارستان‌های دولتی به مدت زمان بستری در بیمارستان، دستمزد پزشکان و برخی تسهیلات همچون ماساژ و اتاق‌هایی با تخت کمتر بر می‌گردد.

فرزندآوری با درد بی‌پولی؛ یک شب بستری برای زایمان ۳۶ میلیون تومان آب می‌خورد!

هزینه زایمان و بستری در اتاق‌های بیمارستان این روز‌ها کمرشکن شده و گریبان بسیاری از زوج‌ها را گرفته است. به عنوان مثال هزینه زایمان طبیعی با اتاق معمولی برای یک شب ۱۵ و برای دو قلو ۱۸ میلیون تومان است. به گزارش جریان نو، این هزینه با انتخاب اتاق خصوصی و دیپلمات به ترتیب تا ۱۸ و ۲۴ میلیون تومان می‌رسد. هزینه زایمان سزارین نیز از ۲۲ میلیون شروع و برای اتاق‌های دیپلمات تا ۳۳ میلیون تومان می‌رسد. در گران‌ترین حالت ممکن هم برای زایمان دوقلو با یک شب بستری در اتاق دیپلمات باید ۳۶ میلیون تومان هزینه کنید. این در حالی است که برخی مادران برای عکس‌های بعد از زایمان و تزئین اتاق حدود ۲ تا ۳ روز در این اتاق‌های vip می‌مانند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صاحب خبر، تاریخ انتشار: 27دی1402، کدخبر: 64673908، sahebkhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین