پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۹۹۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی و لوازم جانبی شهر تهران از واردات ماهانه حدود یک میلیون و 300 هزار گوشی موبایل به داخل کشور از مبادی غیر قانونی خبر داد.

شعارسال: غلامحسین کریمی رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم‌جانبی شهر تهران اظهارداشت: برابر آمار،به طور متوسط ماهانه یک میلیون و 300 هزار گوشی موبایل به صورت قاچاق از مبادی غیررسمی وارد کشور می شود و تنها 200 هزار گوشی از طریق گمرک وارد کشور می شود.

وی افزود: 90 درصد گوشی‌های موبایل داخل کشور قاچاق محسوب می شود و همین امر منجر به اجحاف حق دولت شده و میلیاردها ضرر به دولت وارد می کند.

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم‌جانبی شهر تهران گفت: تنها راه حل کاهش قاچاق و پایین آمدن قیمت گوشی این است که سازمان مالیاتی کشور مصوب کند که 9 درصد ارزش افزوده از وارد کننده، اخذ نشود و به جای آن ارزش افزوده از مصرف کننده دریافت شود.

وی در پایان بیان کرد: خریداران گوشی تلفن همراه باید در زمان خرید کارت گارانتی اصلی را دریافت کنند و از طریق کد 15 رقمی موبایل، از قاچاق بودن کالای خود مطلع شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار خبر 18 آذر 1395، کدمطلب: 5889912 ،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
0
می دونید چی دارید میگید؟ یعنی سالی 15 میلیون گوشی برای کشور دارای 80 میلیون جمعیت.
سوال اینجاست که پس چقدر گوشی از راه مجاز وارد می شه و کشور به چقدر گوشی(بغیر از تولیدات داخلی) نیاز داره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین