پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۰۴۸
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱
نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید بر اینکه باید دست‌های پشت پرده پرونده بابک زنجانی شناسایی و به مردم معرفی شوند تا شفاف‌سازی انجام شود، گفت:‌ اگر با اعدام بابک زنجانی پرونده به همین شکل بسته شود هیچ آثار و نتیجه‌ای برای کشور نخواهد داشت.

شعارسال: یحیی کمالی‌پور با اشاره به صدور حکم اعدام بابک زنجانی در حالی که هنوز برخی از ابعاد این پرونده روشن نیست گفت:‌ بنده قبلا هم گفته بودم که خدا کند با اعدام او پرونده اش بسته نشود تا دست های پشت پرده آن پرونده شناسایی و به مجازات برسند.

وی با تاکید بر اینکه باید شفافیت در این مسئله انجام شود، افزود: بابک زنجانی، به تنهایی بابک زنجانی نشده است دست های خیلی زیادی او را حمایت کرده و از رانت او استفاده کردند.

نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خاطر نشان کرد: باید دستگاه قضا آن افراد را شناسایی کرده به مردم معرفی کند و اموال غارت شده از بیت المال به کشور باز گردد. در آن شرایط در سایه یک شفاف سازی کامل شناسایی و معرفی افراد انجام شود. آن موقع است که می توان گفت اعدام کردن این شخص کار خوبی است.

نماینده مردم جیرفت در مجلس در پایان اظهار کرد: به نظر می رسد اگر بابک زنجانی ر ا اعدام کنند و پرونده آن بسته شود هیچ آثار و نتایجی برای کشور نخواهد داشت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار خبر 19 آذر 1395، کدمطلب: 95091911054 ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین