پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۱۰۳
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷
وزیر خارجه ایران در جمع ایرانیان مقیم ژاپن گفت: ایرانیان در هر جای دنیا، فارغ از دیدگاههای مختلف خود باید سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران را خانه و مامن خود بدانند.

شعارسال: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که در توکیو به سر می برد، ظهر روز پنجشنبه به وقت محلی در جمع ایرانیان مقیم ژاپن حضور یافت.

ظریف در سخنانی در جمع آنان با اشاره به حضور دانشجویان، پژوهشگران، تجار و فعالان ایرانی مقیم ژاپن در محل اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در توکیو، گفت: ایرانیان در هر جای دنیا، فارغ از دیدگاههای مختلف خود باید سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران را خانه و مامن خود بدانند.

ظریف از موفقیت های ایرانیان مقیم خارج استقبال و خاطرنشان کرد: توسعه اقتصادی ایران، مرهون زحمت مردم ایران در سراسر جهان است.

در حاشیه این نشست که با حضور هیات سیاسی، اقتصادی، فناوری همراه ظریف برگزار شد، ایرانیان مقیم ژاپن با هیات اعزامی گفتگو کردند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 18آذر1395، کدخبر: 253361: www.mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین