پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۱۸۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
جلسه شورای اداری ساوجبلاغ با اولین حضور نماینده مردم درجمع مدیران ادارات و نهادهای شهرستان با معارفه مدیران به نماینده مجلس یازدهم در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
شعارسال: نماینده مردم ساوجبلاغ از مدیران خواست تعامل بیشتری را با صاحبان صنایع و سرمایه گذاران و تولید کنندگان داشته باشند.

محمود بهمنی افزود: امروز ما در کشور شرایط خاصی داریم زمان آن نیست که برای دادن یک مجوز چند سال صاحب فکر و سرمایه؛ صنایع و کشاورز را سر کار بگذاریم باید جدی تر از گذشته وارد عمل شویم ما مدیر با تدبیر و دلسوز می خواهیم تا از این شرایط عبور کنیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ ، طالقان و نظرآباد گفت: الان باید در کنار کار آفرین بمانیم زمان آن نیست که بابت بدهی بیمه و گاز و برق اقدام به مصادره اموال شرکت کنیم زمان آن نیست که بانکی بخواهد برای معوقات خود کارخانه را به مناقصه بگذارد زمان همکاری و تلاش است تا کمک کنیم کشور شرایط بهتری را به خود بگیرد.

وی گفت: زدن کلنگ برای راه اندازی مجموعه جدید ممنوع است و ما باید صنایع تعطیل و نیمه تعطیل را راه اندازی کنیم و تسهیلات را سوق بدهیم به سمت تولید آن وقت اوضاع اشتغال و اقتصاد ما درست می شود.

نماینده ساوجبلاغ گفت: چرا یک موافقت باید سه سال طول بکشد، چرا باید جاده طالقان هشتگرد برای 45 میلیارد تومان 11 سال طول بکشد این در حالی است که این پول قیمت چند آپارتمان در تهران است و مردم باید خسارت ببینند و پیر شوند و در حسرت جاده ای که ما وعده دادیم بمانند.

وی گفت: من مسئله جاده را به وزیر راه مسکن و شهر سازی گفتم و اگر به این مقوله مهم بی توجهی بشود حتماً تذکر می دهم باید این راه به نتیجه برسد.

بهمنی از راه اندازی شرکت سیپورکس ابراز خوشحالی کرد و افزود: این شرکت برای تولید آماده است و مدیریت آن اذعان می کند با وصل شدن برق و گاز مجموعه، میزان اشتغال را افزایش و تا سال آینده به چند برابر خواهم رساند.

وی گفت: این وظیفه مسئولین است، معطل چه چیزی هستند، ما شرکت های اینگونه در منطقه زیاد داریم، منتظرم در صورت تعلل هیچ شوخی با هیچ مدیر و مدیرکلی نخواهم داشت باید کار کنیم و برای برون رفت از این شرایط اقتصادی جای هیچ بهانه نیست.

بهمنی افزود: دنبال این جناح و آن جناح هم نیستم و معتقدم هرکسی خوب کار کرد باید دستش را گرفت و از او استفاده کرد ما دنبال فکر و ایده خوب هستیم.

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، نماینده ساوجبلاغ گفت: به من پیشنهاد برگزاری جشن را دادند گفتم اعتقادی به چنین چیز های ندارم من اگر توانستم در دوره خدمت خودم برای موکلینم کارخانه ای را احیا کنم پروژه ای را به سر منزل برسانم آنروز روز شادی من و مردم است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از آژانس خبری طالقان من، تاریخ انتشار: 30 خرداد 1395، کدخبر: 1621، www.taleghaneman.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین