پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۴۴
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
چگونگی اجرای برنامه تحول نظام سلامت در بیمارستان فجر ماکو توسط مسئولین شبکه، مورد بازدید قرار گرفت

شعارسال: در این بازدید روند اجرای برنامه های کاهش میزان پرداخت بیماران ، برنامه ماندگاری و مقیم پزشکان و برنامه هتلینگ در بیمارستان بررسی شد و از بخش هاي درماني، داروخانه، تجهيزات پزشكي و درآمد توسط ناظران بازدید به عمل آمد.

ضرورت توجه به حقوق سایر اقشار درمانی و پشتیبانی در برنامه تحول نظام سلامت به خصوص پرستاران از دیگر موضوعاتی بود که از سوی پرستاران بیمارستان مطرح شد و در این رابطه پیگیریهای لازم از سوی مدیر شبکه انجام گرفت.

دکتر قاسم زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان در این بازدید با تشکر از عوامل اجرای برنامه تحول سلامت

اظهار داشت : تمام سعی و تلاش ما در راستای اجرای مطلوب برنامه تحول نظام سلامت می باشد که امیدواریم افزایش میزان رضایت شهروندان موجبات رضایت الهی را در بر داشته باشد.

دکتر قهرمانزاده رئیس بیمارستان در پایان بازدید گفت: تلاش می کنیم نواقص و موانع موجود در راستای برنامه تحول نظام سلامت را مرتفع نماییم و کیفیت ارائه خدمات را ارتقاء دهیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت خبري-تحليلي تابناک، تاریخ انتشار: 3آذر1394، کد خبر: 134686: www.tabnakazargharbi.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین