پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۵۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در کنفرانس خبری با رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان از روند اجرای تعهدات کشورمان در برنامه جامعه اقدام مشترک ابراز رضایت کرد.

شعار سال: یوکیا آمانو در نشست خبری مشترک با علی اکبر صالحی بار دیگر بر پایبندی کشورمان بر تعهداتش در برنامه جامع اقدام مشترک تأکید کرد.

علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران نیز در این نشست خبری گفت: صحبتهای خوب و مفصلی با هم داشتیم. روابطمان را مرور کردیم. در خصوص آب سنگین، اورانیوم غنی شده و ذخایر آن صحبت کردیم. همینطور درباره بحث تحقیق و توسعه صحبت شد و دیدگاهها را مرور کردیم.

وی افزود: در گزارش‌های آژانس مطالب مربوط به التزام ایران به تعهداتش ذکر شده است.

صالحی ادامه داد: با توجه به فرمان آقای روحانی به سازمان و وزارت خارجه، درباره محتوای فرمان (با آمانو) صحبت کردیم و اینکه در چارچوب آژانس، پروتکل و توافقنامه چه مسئولیتها و وظایفی داریم.

وی افزود: در دیدار با آمانو برخی گلایه‌ها را مطرح کردیم و مسائلی را روشن کردیم.

صالحی گفت: روابط ایران و آژانس خوب است و اصرار ما این است که آژانس به عنوان یک مرجع بی طرف عمل کند و نفوذ و اعمال نفوذ کسی در گزارشاتش منعکس نشود که تا امروز نیز چنین بوده است

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 28 آذر 1395، کد مطلب: 1270496:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
50 درصدش رو آقای صالحی متعهدانه حل شده می دونن. می مونه اون 50 درصد بعدی؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین