پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۸۳۸
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
افرادی در بازی نونهالان سایپا و آکادمی کیا روی سکوها حضور داشتند که به اسطوره فوتبال کشورمان توهین کردند.

شعارسال: تیم نونهالان آکادمی کیا و سایپا در ادامه دیدارهای فوتبال لیگ پایه‌های تهران روز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید چمران به مصاف هم رفتند که اتفاقات تلخی در این بازی رقم خورد. مهدی مهدوی‌کیا، مدیر آکادمی کیا که شاهد پیروزی 3 بر صفر تیمش در این بازی بود به علت تشنج روی سکوها در حال اعتراض بود که تماشاگران روی سکو به او نیز توهین کردند.

این تماشاگران که عمدتاً جزو اولیای بازیکنان تیم سایپا بودند، از ابتدای بازی به کادرفنی و بازیکنان تیم آکادمی کیا بی‌احترامی می‌کردند و پس از شکست سایپا توهین‌های آنها ادامه داشت. تا جایی که وقتی مهدوی‌کیا در حال اعتراض بود که این فقط یک بازی ساده در رده پایه است و فینال جام جهانی نیست، توهین‌ها به سمت اسطوره پیشین فوتبال کشورمان روانه شد.

این اتفاقات در ادامه بی‌فرهنگی‌هایی است که از مدت‌ها قبل در فوتبال ایران شروع شده و بی‌احترامی توهین روی سکوها از بازی‌های لیگ بزرگسالان، حالا به لیگ نونهالان هم کشیده شده است. توهین، آن هم به جرم اینکه تیمت پیروز شده، اتفاق عجیبی به نظر می‌رسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28آذر1395، کدخبر: 1271101: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین