پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۹۴
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
مدیرکل محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور بر ضرورت تعامل و همکاری میان دستگاههای ذیربط در راستای بهبود محیط زیست دریایی و شهری هرمزگان تاکید کرد.

شعارسال : ضیاءالدین الماسی يكشنبه 1 آذر طی نشستی با مدیران و کارشناسان آب و فاضلاب و محیط زیست هرمزگان، محیط زیستِ مطلوب را حق مردم دانست و اظهار داشت: علیرغم وجود چالش ها و کمبود اعتبارات، تحقق این اصل وظیفه ما است و اگر مردم از این حق آگاهی هم نداشته باشند، باز نافی این حق نیست.

وی با بیان اینکه محصول فرایند تصفیه خانه، نشانه بهبود و ارتقاء سلامت محیط زیست در این شهر است، بر ضرورت تعامل و همکاری میان دستگاه های ذیربط هرمزگان در راستای بهبود محیط زیست دریایی و شهری استان تاکید کرد.

الماسی با تاکید بر اینکه جزیره ای عمل کردن سبب می شود این امر محقق نشود ابراز داشت: اجرای سیاستگذاری منسجم و قوی در دو موضوع همکاری بین بخشی و تامین اعتبارات سبب می شود تا بار زحمات دستگاه های ذیربط سبک تر شده و قدرت چانه زنی برای جذب اعتبارات به منظور رفع چالش های بخش فاضلاب و محیط زیست نیز بیشتر می شود.

مدیرکل محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور همچنین تاکید کرد: برای رفع مشکلات موردی باید به دنبال راه حل های موردی بود.

وی در پایان اذعان داشت: سازمان حفاظت از محیط زیست کشور آمادگی حمایت و تلاش جهت جذب اعتبارات به منظور رفع چالش های بخش فاضلاب و ارتقاء محیط زیست این شهر را دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار یکشنبه 01 آذر 1394 ، کد مطلب : 923939 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین