پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۴۹۰
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، از تحصيل 30 هزار دانش آموز عشاير دراستان خبر داد و گفت: اين دانش آموزان در 1900 کلاس، تحصيل می كنند که بیشتر این کلاس ها چند پایه است.
شعار سال: مهدی حاجتی در همایش استانی یاوران آموزش ابتدایی که در شهرستان ماسال برگزار شد، اظهاركرد: در انسداد مبادی بی سوادی با شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل می توانیم به ریشه کنی بی سوادی امیدوار باشیم که کمک فرمانداران و دهیاران در این زمینه بسیار ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: با فرهنگ سازی در خانواده ها و ایجاد انگیزه در آنان می توانیم فرزندان عشایری بازمانده از تحصیل را به حضور در مدارس تشویق کنیم.

وي با تأکید بر ارتقای کیفیت آموزشی خاطرنشان کرد: هم در حوزه امکانات سخت افزاری نظیر؛ ساخت مدرسه و گسترش بهداشت و هم در محتوای کتاب های درسی تلاش های خوبی انجام شده است که باید تداوم یابد.

حاجتی با اشاره به اینکه عشایر ذخیره انقلاب هستند، بيان كرد: ایجاد دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری نشانه عمق توجه دولت به حلّ مشکلات مناطق عشایری است و تهیه امکانات ورزشی و آموزشی در حد مقدورات با کمک خیرین مدرسه ساز از اولویت های آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به خدمات دولت در مناطق دور دست یادآور شد: هیچ دانش آموز بازمانده از تحصیل گیلانی که دولت نتواند به وی خدمات آموزشی عرضه کند، وجود ندارد و این از افتخارات نظام است

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار: 3 دی 1395، کد مطلب: 562234، www.pana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین