پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۶۰۲
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
مدرسه آینده نگر 2 با مشارکت دکتر واعظ مهدوی معاون توسعه امور آموزشی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه شهر زاهدان مورد بهره برداری قرار گرفت و دانش آموزان بازمانده از تحصیل و کودکان کار بر سر کلاس اول حاضر شدند.
شعارسال: مدرسه آینده نگر 2 با مشارکت دکتر واعظ مهدوی معاون توسعه امور آموزشی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه شهر زاهدان مورد بهره برداری قرار گرفت و دانش آموزان بازمانده از تحصیل و کودکان کار بر سر کلاس اول حاضر شدند.

در آیین افتتاح این مدرسه خاص که بصورت استیجاری در اختیار آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان قرار گرفت، 230 دانش آموز پسر و دختر که از سن حضور در کلاس گذشته‌اند با حمایت واعظ مهدوی برای فراگیری سواد و دانش برای اولین بار بر سر کلاس درس حاضر شدند.

دکتر واعظ مهدوی در بازدید از این مدرسه طی سخنانی انگیزه خود را از این اقدام توجه به دانش آموزان حاشیه شهر و بازمانده از تحصیل عنوان کرد و افزود: بسیاری از معضلات و مشکلات حاشیه شهر ها را می توان با تربیت درست مدیریت کرد.

لازم به ذکر است که هزینه های بهسازی و زیباسازی فضای آموزشی فوق توسط خانواده نیک اندیش واعظ مهدوی تامین شده است.

معاون توسعه آموزشی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین از طرح سازه های جایگزین مدارس کپری و متناسب با اقلیم منطقه (گدام کلاس و توپی کلاس) بازدید کرد و آن را اقدامی ماندگار با حفظ شأن دانش آموزان و آموزگار دانست.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 13 مهر 1396، کدخبر: 96071306984، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین