پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۶۱۶
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که آزادی حلب و اینکه مردم این شهر امروز بار دیگر می توانند به خانه های خود بازگردند، مرهون درایت، رهبری و وجود با برکت رهبر معظم انقلاب است.

شعار سال: سردار سرتیپ حسین سلامی روز جمعه در آیین بهره برداری از 35 پروژه محرومیت زدایی شهرستان طالقان در استان البرز، افزود: اگر مردم لبنان در آرامش به سر می برند و صهیونیست ها جرات تعدی و دست درازی به این کشور را ندارند، از موهبت وجود رهبر معظم انقلاب است.

وی اضافه کرد: اگر نعمت رهبری امام خامنه ای نبود، آمریکا، اسراییل، رژیم های عرب سرکش مانند عربستان و اروپا مسلمانان را غارت می کردند و به جان و مال و ناموس امت اسلامی رحم نمی کردند.

سردار سلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران یک رحمت برای تمامی مسلمانان بوده و وجود امام راحل (ره) و پس از آن رهبر معظم انقلاب یک نعمت و موهبتی بی بدیل برای همه امت اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به اجرای 34 هزارپروژه محرومیت زدایی به همت سپاه پاسداران در کشور اشاره و بیان داشت: این میزان نشان دهنده عزم سپاه برای رفع محرومیت و برقراری رفاه و آبادانی در کشور است.

وی همچنین گفت: این فرصتی که در اختیار ما قرار گرفته برای خدمت است و برای موقعیت یابی خودمان نیست چرا که در اینصورت هیچ گونه ارزشی ندارد.

سردار سلامی ادامه داد:تمام کسانی که امروز مسئولیت دارند، بدانند که این مسئولیت ها گذرا هستند و مهم این است تا جایی که می توانیم به مردم که ولی نعمتان ما هستند، خدمت کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: هر کس که قدمی بر می دارد، امیدی در دل مردم قرار می دهد و آنها را بیش از پیش امیدوار می سازد.

وی ادامه داد: وقتی که همه دست به دست هم بدهند و برای خدمت به نظام، انقلاب، اسلام و مردم تلاش کنند، شاهد رشد و توسعه هر چه بیشتر کشور و آبادانی آن خواهیم بود.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 3 دی 1395، کد مطلب: 82357502، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین