پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۸۴۲
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
در جریمه‌های تصویب شده هیات وزیران برای سال 95 رانندگی در حین مستی با مبلغ 4 میلیون ریال در سقف جریمه‌های رانندگی است در حالی که توقف دوبله در معابر، کنار نبردن وسیله نقلیه که به علت تصادف باعث سد معبر شده و پرداخت نکردن عوارض تردد در آزادراه‌ها با میزان جریمه 300 هزار ریال ، کمترین میزان از جریمه‌ها را به خود اختصاص داده است.
شعار سال:


شب گذشته طرح شبانه برخورد با تخلفات رانندگی در 5 نقطه از شهر تهران شامل بزرگراه‌های نیایش، همت و بابایی و نیز مناطق سعادت‌آباد و بلوار اندرزگو آغاز شد. به دنبال آغاز این طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز، حرکات مارپیچ، مزاحمت و دور دور، آلودگی صوتی و همچنین تردد موتورسیکلت‌های سنگین در دستور کار قرار گرفت.

یکی از موضوعاتی که شب گذشته به آن اشاره شد برخورد با رانندگانی بود که در حین مستی نسبت به رانندگی اقدام می‌کنند. بنا به تصویب هیات وزیران جریمه‌های رانندگی در 18 اسفند سال 94 اعلام شد.

در جدول زیر کمترین و بیشترین جریمه‌های رانندگی را می‌بینید.

نام تخلف میزان جریمه رانندگی بر اساس قیمت تومان
رانندگی در حالت مستی و مصرف روانگردان 400هزار تومان
توقف دوبله در معابر 30هزار تومان
کنار نبردن وسیله نقلیه که به علت تصادف باعث سد معبر شده 30هزار تومان
عدم پرداخت عوارض تردد در آزادراه‌ها 30هزار تومان

سال گذشته هیات‌وزیران در پی ابطال مصوبه افزایش نرخ جرایم رانندگی از سوی دیوان عدالت اداری، با تعدیل این نرخ‌ها جدول جدید جرایم رانندگی را تصویب کرد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار خبر 5 دی 1395، کدمطلب: 171167 www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین