پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۹۷۴
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
رئیس پلیس‌راه استان سمنان از ممونوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در محور تهران- مشهد و بالعکس در چهار روز آینده خبر داد.

شعار سال: سرهنگ حسن خسروجردی اظهار داشت: تردد هرگونه موتورسیکلت‌ در دو لاین رفت و برگشت تهران مشهد از امروز هشتم دی‌ماه تا 11دی‌ماه ممنوع است.

وی تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی را از این ممنوعیت، مستثنی دانست و افزود: پلیس با اعمال قانون با متخلفان در این محور پرتردد برخورد خواهد کرد.

‌رئیس پلیس‌راه استان سمنان از بارش برف در محورهای کوهستانی و برف‌گیر این استان خبر داد و تصریح کرد: تردد در گردنه برف‌گیر آهوان در محور سمنان-دامغان تنها با استفاده از زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

وی از بارش برف در گردنه فولادمحله در شمال این استان خبر داد و افزود: در حال حاضر بارش باران و برف در محورهای زیادی از این استان و از جمله محورهای رودبار-فولادمحله، سمنان شهمیرزاد، سمنان-دامغان و شهمیرزاد- به سمت کیاسر وجود دارد و تردد از آنها تنها از طریق زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

‌سرهنگ خسروجردی با اشاره به تداوم ناپایداری هوا در این استان از هم‌وطنان خواست از سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی و برف‌گیر اجتناب کنند.

‌رئیس پلیس‌راه استان سمنان ادامه داد: توصیه می‌شود در صورت سفر به این مناطق علاوه بر به همراه داشتن زنجیرچرخ، از سالم بودن سیستم گرمایشی خودروی خود و به همراه داشتن سوخت مورد نیاز اطمینان حاصل کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 8 دی 95، کد مطلب: 1281093: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین