پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۹۱۷
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: در روز یکشنبه، آذربایجانها، ارتفاعات البرز مرکزی، زنجان، ارتفاعات زاگرس مرکزی، فارس، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب با رگبار باران پراکنده مواجه خواهند شد.
شعارسال: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: در روز یکشنبه، آذربایجانها، ارتفاعات البرز مرکزی، زنجان، ارتفاعات زاگرس مرکزی، فارس، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب با رگبار باران پراکنده مواجه خواهند شد.

احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: موج بارشی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده بود امروز نیز در اواخر وقت بخشهایی از آذربایجانها، اردبیل، استانهای ساحلی خزر، زنجان، قزوین، ارتفاعات البرز، تهران، البرز، سمنان، همدان، زاگرس مرکزی، کرمان، یزد، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: طی روز یکشنبه از شدت ناپایداریها در اغلب نقاط ذکرشده کاسته خواهد شد؛ در همین مدت زمان آذربایجانها، ارتفاعات البرز مرکزی، زنجان، ارتفاعات زاگرس مرکزی، فارس، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب با رگبار باران پراکنده گاهی رعد و برق مواجه خواهند شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: بارشها روز دوشنبه غالباً در ارتفاعات البرز مرکزی در ساعات بعد از ظهر رخ خواهد داد.

به‌گفته وظیفه، طی سه روز آینده در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل در استان سیستان و بلوچستان، همچنان باد شدید و گردوخاک رخ خواهد داد؛ شرق دریای عمان هم در همین مدت مواج خواهد بود.

وی با بیان اینکه روند افزایشی دما رفته‌رفته در اکثر نقاط کشور ایجاد خواهد شد، گفت: پیش‌بینی می‌شود روند افزایشی دما را تا اواسط هفته در غالب نقاط کشور شاهد باشیم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اردبیل با 11 درجه بالای صفر را خنک‌ترین و اهواز با 48 درجه بالای صفر را گرم‌ترین نقاط کشور دانست و تصریح کرد: دمای هوای استان تهران امروز در گرم‌ترین لحظات به 35 درجه بالای صفر رسید که در روزهای آتی دمای هوا افزایش می‌یابد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 24 تیر 1396، کدخبر: 1465236. www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین