پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۹۳۳
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۲
عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با تاکید بر اینکه در انتخابات ریاست جمهوری قطعا نامزد خواهیم داشت،گفت:محوریت نشست فصلی 23 دیماه حزب، انتخابات 96 و برخی تصمیم‌گیری‌های درون حزبی خواهد بود.

شعار سال: آرش حبیبی عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه نشست فصلی این حزب با شورای مرکزی، دبیران استان‌ها و کمیته‌های مختلف حزب 23 دی ماه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: قبل از این نشست دیداری با مراجع خواهیم داشت و محور این نشست نیز انتخابات اردیبهشت سال آینده و فعالیت‌ها و تصمیم‌گیری‌های درون حزبی خواهد بود.

وی با اعلام خبر تشکیل کارگروه استانی برای انتخابات شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ این کارگروه‌ها قرار است با شورای هماهنگی استان‌ها فعالیت داشته باشند اما خود حزب برنامه دارد و کاندیداهای پیشنهادی خود را معرفی خواهد کرد کما اینکه ما هزار و 500 نامزد در کل کشور داریم.

حبیبی در پاسخ به سؤالی پیرامون تعیین اسامی کاندیداهای حزب مردم‌سالاری برای شهر تهران گفت:هنوز کاندیداهای تهران برای انتخابات شورای شهر مشخص نشده ولی فرم‌هایی آماده کرده‌ایم و اشخاصی نیز ثبت‌نام کرده‌اند و پس از امتیازبندی با معیارهای مدنظر حزب این افراد را انتخاب خواهیم کرد.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری همچنین در زمینه چگونگی ورود این حزب در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 تصریح کرد: برای ریاست جمهوری کاندیدا خواهیم داشت. هر چند کاندیدای اصلی ما آقای روحانی است اما روی گزینه‌های دیگر درون حزبی یا بیرون حزبی نیز در حال مطالعه مستمر هستیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 6 دی 95، کد مطلب: 13951004000987: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین