پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۸۹۶
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱
چمران، عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو مجمع عمومی ملی از سایر استان ها تشکیل خواهیم داد.

شعارسال: مهدی چمران در حاشیه جلسه اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که عصر یکشنبه برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به برنامه‌های این تشکل برای انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: برنامه‌های این تشکل تنها محدود به انتخابات ریاست جمهوری آتی نمی‌شود، چراکه یکی از مشکلات ما در کشور این است که احزاب و تشکل‌ها در آستانه انتخابات ایجاد می‌شوند و پس از آن از چرخه فعالیت خارج می‌شوند.

وی ادامه داد: ما در تلاش هستیم فعالیت ما به انتخابات ختم نشود و بتوانیم به دولت و اداره کشور کمک کنیم.

رئیس اصولگرای شورای شهر تهران ادامه افزود: از آنجایی که انتخابات شوراهای شهر و روستا تخصصی است، به نظر من باید سازو کار جداگانه‌ای نسبت به انتخابات ریاست جمهوری برای آن درنظر گرفت.

وی درباره هدف از تشکیل مجمع ملی توسط جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: این مجمع برای جمع آوری نظرات و آرای عمومی نیروهای مردمی و انقلابی در انتخابات ریاست جمهوری تشکیل می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 5دی1395، کدخبر: 171463: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پرطرفدارترین