پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۱۱۳
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
«جیل استاین» نامزد حزب سبزها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا اظهار داشت: «ایالات متحده آمریکا هر وقت به ایجاد اختلال در یک کشور نیاز داشته باشد، به گروه‌های تروریستی از قبیل القاعده و داعش کمکهای مالی و تسلیحاتی می‌کند».
شعار سال: یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که از طرف احزاب اقلیت در انتخابات 2016 ریاست جمهوری حضور داشته، به حمایت همیشگی دولت این کشور از گروه های تروریستی اذعان کرده است.

نامزد حزب سبزها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا که همواره در جریان مبارزات انتخاباتی و پس از آن از سیاست خارجی واشنگتن در خاورمیانه انتقاد کرده است، امروز دوشنبه بر حمایت دائمی دولت آمریکا از تروریستها تاکید کرده است.

«جیل استاین» نامزدی است که بارها از سلطه شرکتهای بزرگ آمریکایی و پول بر سیاست در آمریکا از یک سو و غلبه ساختار دو قطبی جمهویخواه-دموکرات بر فضای انتخاباتی این کشور گلایه داشت و از این ساختار انتقاد کرده بود.

او امروز در توئیتر خود خطاب به مردم آمریکا نوشت: «اگر شما نمیدانستید باید بگویم که آمریکا هر زمان که به گروه های تروریستی از قبیل القاعده و داعش برای ایجاد اختلال در یک کشور نیاز داشته باشد، به آنها کمک مالی و تسلیحاتی می کند».


با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 6 دی 1395، کد مطلب: 13951006001254، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین