پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۱۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
فرماندار محلات گفت: هیچگونه محدودیتی در تعامل دستگاه های این شهرستان با خبرنگاران و رسانه ها وجود ندارد و ادارات محلات، موظف به تعامل و پاسخگویی به رسانه‌ها هستند.

شعار سال: سید احمد سجادی ظهر پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه شهرستان محلات که پیرامون مشکلات اخیر خبرنگاران در زمینه اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اطلاع رسانی صحیح و به موقع در ایجاد آرامش در جامعه موثر است و می تواند از بسیاری از مشکلات جلوگیری کند ولی مدیران دستگاه ها در این زمینه ضعف دارند و به حوزه اطلاع رسانی توجه کافی ندارند.

وی با بیان اینکه یکی از نقاط ضعف در حوزه اطلاع رسانی، حرفه ای نبودن روابط عمومی ادارات و کمبود نیروی آموزش دیده در این بخش است، افزود: به دلیل کمبود نیرو در ادارات، اکثر مسئولین روابط عمومی دستگاه ها، در کنار سایر وظایف محوله به وظیفه روابط عمومی آن نهاد نیز اشتغال دارند که این مساله سبب شده تا به خوبی از عهده این کار بر نیایند.

فرماندار محلات تشکیل جلسات منظم روابط عمومی ادارات را برای رفع مشکل اطلاع رسانی و همکاری بیشتر با خبرنگاران موثر دانست و خاطر نشان کرد: در اولین اقدام در هر ۴۵ روز، جلسه روابط عمومی ادارات را با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برقرار خواهیم کرد تا با دعوت از کارشناس مطلع در حوزه اطلاع رسانی، اهمیت این موضوع برای ایشان تبیین شود.

سجادی تشکیل کلاس های آموزشی برای روابط عمومی ادارات را به منظور اقدام موثر در زمینه اطلاع رسانی مفید دانست و از برگزاری سه جلسه آموزشی تا پایان سال جاری در این زمینه خبر داد.

وی تصریح کرد: به محدودیت ادارات در زمینه اطلاع رسانی اقدامات و ارائه اطلاعات به رسانه ها اعتقادی ندارم و به جز تعداد معدودی از ادارات که به دلیل مسایل امنیتی در زمینه اطلاع رسانی محدودیت دارند، سایر ادارات باید در حوزه اطلاع رسانی اقدامات، جلسات مهم و رفت و آمد مدیران در سطح شهرستان با اصحاب رسانه همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار محلات تاکید کرد: اطلاع رسانی و مستند کردن اخبار و اطلاعات به نفع شهرستان است و پیگیری وعده های داده شده توسط مدیران را آسان می کند.

سجادی با بیان این موضوع که هیچ محدودیتی برای حضور خبرنگاران در جلسات فرمانداری وجود ندارد و همکاری لازم از طرف فرمانداری شهرستان با اصحاب رسانه صورت خواهد پذیرفت، افزود: خبرنگاران باید نسبت به انتشار اخبار امید بخش و منفعت بار اقدام کنند و از درج اخباری که در جامعه القای ناامیدی می کند، بپرهیزند.

وی همچنین نسبت به هماهنگی سهولت رفت و آمد خبرنگاران در خصوص اخبار پوششی نقاط دوردست و روستاهای شهرستان توسط دستگاه مربوطه قول مساعد داد.

گفتنی است خبرنگاران شهرستان محلات هفته گذشته طی نامه ای به فرماندار محلات به عدم همکاری مدیران و روابط عمومی ادارات این شهرستان در اطلاع رسانی اقدامات و رویدادها اعتراض کرده و طی این نامه بیان کرده بودند که تا زمان برطرف نشدن مشکل، از انتشار اخبار ادارات این شهرستان خودداری می کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 23 اردیبهشت 95، کد مطلب: 3656953: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
0
سلام و خسته نباشید

فقط خواستم بگم الان حدود یک ماه است فرماندار محلات عوض شده

سید احمد سجادی از محلات رفته کلا

باز هم خسته نباشید
مدیر پایگاه ضمن تشکر از همکار خوبمان و دقت نظر ایشان
به اطلاع می رساند که خبر در بخش پیگیری وعده ها  منتشر شده است. یعنی هر سرویسی از سرویس های سایت دارای بخش پیگیری وعده ها است. که با بودن یا رفتن مسئول، پیگیری و مطالبه گری آن بر جای خود باقی خواهد بود
با تشکر مجدد - سایت شعار سال
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین