پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۹۱۴
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۶
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: هر کارفرمایی با معرفی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر معتاد بهبود یافته‌ای را به کار گیرد، 30 درصد حق بیمه او را از محل منابع شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به عنوان یارانه پرداخت خواهیم کرد.

شعار سال: اسماعیل جبارزاده عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: حیف است در استان آذربایجان‌شرقی با گذشته تاریخی و فرهنگی درخشان خود و در دوره مدیریت ما انسان‌هایی باشند که برای جامعه مفید نباشند و ما باید شرایطی فراهم کنیم این انسان‌ها برای جامعه و خانواده مفید باشند.

وی افزود: معتاد فردی بیمار و مبتلا به یک اشتباه است و باید سعی کنیم او را به زندگی عادی بازگردانیم و با نجات یک معتاد یک خانواده را از منجلاب خارج کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی در عین حال خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم کنیم معتادان دستگیر شده با طی مراحل درمان و بهبودی مجددا دچار آسیب نشوند و علل و عوامل ابتلای مجدد اینها که از جمله آنها عدم پذیرش جامعه و بیکاری آنها است از بین برود.

این مسئول تاکید کرد: ادارات کل فنی و حرفه‌ای و تعاون، کار و رفاه استان کمک کنند برای اشتغال‌آفرینی برای معتادان بهبود یافته گام بردارند و فن و حرفه متناسب با شرایط جسمی و روحی بهبود یافتگان را فراهم آورند.

جبارزاده در ادامه تصریح کرد: در بحث خوداشتغالی تسهیلات مناسبی می‌توان ارائه کرد و با معرفی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به استان به بانک‌ها ساز و کاری تعریف شوند که نیازی به ضامن نباشد.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین بر لزوم ورود جدی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بحث اشتغال معتادان بهبود یافته تاکید و اضافه کرد: تشویقاتی برای کارآفرینانی که معتادان را بکارگیری می‌کنند لحاظ کنند و شرایط ارتباط معتادان بهبود یافته با مراکز کار و تولید را فراهم کنند.

وی ابراز داشت: هر کارفرمایی با معرفی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر معتاد بهبود یافته‌ای را به کار گیرد، 30 درصد حق بیمه او را از محل منابع شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به عنوان یارانه پرداخت خواهیم کرد.

جبارزاده ادامه داد: صدا و سیما و مطبوعات در امر خیر فرهنگ‌سازی مشارکت خیران در ساماندهی معتادان وارد عرصه شوند که اقدام مناسب رسانه‌ها بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 30 آذر 1395، کد مطلب: 13950930001513، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین