پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۰۵۷
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
مدیرکل بهزیستی استان البرز از پیگیری راه‌اندازی مراکز "بهبودیافتگان" به منظور ایجاد اشتغال در استان البرز خبر داد.
شعار سال: داریوش بیات‌نژاد اظهار داشت: یکی از مراکزی که به تازگی راه‌اندازی شده است، مرکز بهبودیافتگان و کارگاه خیاطی در شهرستان فردیس است که شامل نگهداری سالمندان، معلولان به‌صورت روزانه و شبانه‌روزی، بیماران اعصاب و روان، درمان شبانه‌روزی اعتیاد و مرکز درمان زیر 18 سال است.
وی افزود: با ایجاد این‌گونه مراکز بیش از یک هزار و 400 نفر اشتغال ایجاد می‌شود که امیدوارم بتوانیم امسال نیز با افزایش مراکز در استان شاهد توفیقات بیشتری در این حوزه باشیم.
مدیرکل بهزیستی البرز با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی به توانمندسازی افراد جامعه هدف و به اشتغال آنها می‌اندیشد، گفت: در راستای تحقق شعار اشتغال و تولید در سال 96 بهزیستی تلاش خود را مضاعف کرد و با افتتاح این کارگاه برای 15 نفر از افراد جامعه هدف یا بیمارب هبودیافته و افراد فاقد سرپرست اشتغالزایی ایجاد کرده است.
وی گفت: فردی که این کارگاه را ایجاد کرد مسیر بهبودی را طی کرده و به مرحله اشتغال و فعالیت رسیده و همینطور مرکز جمع آوری و تفکیک پسماند شهری را با اشتغال 15 نفر مستقیم و 65 نفر به طور غیرمستقیم ایجاد کرده است.
بیات‌نژاد افزود: توسعه و گسترش این گونه مراکز برای اشتغالزایی بیشتر و کسب درآمد، مساعدت‌ها و حمایت‌های خوبی از سوی سازمان به استمداد جامعه هدف اشتغال ایجاد کرد تا سقف 150 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه با سود چهار درصد در اختیار آنها قرار دهد.
مدیرکل بهزیستی البرز ادامه داد: امیدوارم در سال 96 بخش عظیمی از جامعه هدف به ویژه کسانی که در حوزه معاونت پیشگیری، اشتغال و مشارکت مشغول هستند اقدامات خوبی آغاز شده و قطعا امسال زمینه اشتغال جامعه هدف فراهم می‌شود.
بیات‌نژاد افزود: پروژه‌هایی که تحت پوشش بهزیستی افتتاح می‌شود به صورت شبکه‌ای دنبال می‌شوند یعنی مرکز جمع آوری و تفکیک پسماند شهری را که جمع کثیری از آنها افراد بهبودیافتگان هستند در جای دیگر تبدیل به مواد اولیه و یا لوله پلی اتیلن در مسیر آب شهری می‌شود.
مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: بهزیستی زمینه اشتغال تعداد کثیری از افرادی که شرایط سختی داشتند را توانست در مسیر بهبودی با حداقل امکانات ممکن در این شبکه ایجاد کند که امیدوارم تا پایان نیمه دوم سال حداقل 10 عدد از این مراکز در سطح استان افتتاح شود.
بیات‌نژاد افزود: سازمان بهزیستی یکی از سازمان‌هایی است که 95 درصد وظایف را به مردم و تشکل‌های مردم نهاد، افراد حقیقی و حقوقی و علاقمند به کارهای بهزیستی واگذار کرده است.
سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 17 تیر 96 ، کد مطلب: 1458616:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین