پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۸۶
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: مقرر شده در سال جاری تعداد مراکز مداخله در اعتیاد در سراسر کشور افزایش پیدا کند.

شعار سال:

انوشیروان محسنی بندپی گفت: توانمند سازی معتادان بهبود یافته یکی از اصلی ترین برنامه های ما در سازمان بهزیستی کشور به شمار می آید.

وی افزود: در صورتی که شرایط برای اشتغال معتادان بهبود یافته فراهم نباشد، درصد بازگشت فرد به اعتیاد بالا می رود به همین خاطر سازمان بهزیستی کشور برای ایجاد اشتغال بهبودیافتگان برنامه ویژه ای دارد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در خصوص چگونگی ارائه تسهیلات مسکن به معتادان بهبود یافته اظهارکرد: سال گذشته بالغ بر 800 معتاد بهبود یافته که از زمان ترک آنها مدت زمان مشخصی می گذشت مشمول ارائه تسهیلات مسکن شدند و قرار است در سال جاری نیز این طرح ادامه پیدا کند.

محسنی بند پی ادامه داد: شرایط پایداری ترک افراد و همچنین نحوه همکاری آنها با مددکاران و وضعیت زندگی بهبودیافتگان، مشخصه هایی هستند که بر اساس آن به بهبودیافتگان مسکن تعلق می گیرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با نامناسب توصیف کردن اقدامات صورت گرفته به منظور ایجاد اشتغال برای بهبود یافتگان گفت: متاسفانه در ایجاد اشتغال برای معتادان آنطور که باید موفق عمل نکرده ایم و به همین خاطر سال گذشته تنها موفق به فراهم کردن شرایط برای اشتغال 700 معتاد بهبود یافته شدیم.

وی راه اندازی مراکز مداخله در اعتیاد را یکی از برنامه های اصلی سازمان بهزیستی کشور دانست و تصریح کرد: سازمان بهزیستی به عنوان متولی اصلی مداخله در اعتیاد به دنبال راه اندازی مراکزی است که در آنها معتادین بتوانند شرایط ترک را پشت سر گذاشته و پس از آن نیز مراحل توانمند سازی را طی کنند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 20 شهریور 1395، کد مطلب:  218263  : www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین