پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۹۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
استاندار البرز گفت:‌ انتخابات فضایی برای انتقادهای سازنده ایجاد می‌کند.

شعار سال : سید حمید طهایی اظهار کرد: مجموعه دولت از نقد منصفانه استقبال می‌کند؛چراکه اگر انتقاد سازنده وجود نداشته باشد جامعه به سمت دیکتاتوری پیش می‌رود.

وی ادامه داد: فعالیت آزاد رسانه‌ها و مطبوعات در دولت یازدهم نشان دهنده این است که مسئولان به هیچ وجه از نقد سازنده نمی‌هراسند زیرا عقیده دارند همین انتقادهاست که مانع از تک بعدی شدن جامعه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس گفت: نزدیک شدن انتخابات مجلس فضایی را برای برخی از منقدان دولت بازکرده است که این موضوع به نوبه خود بد نیست.

وی افزود: مخالفان دولت می‌توانند انتقادهای سازنده خود را به راحتی و از طریق تریبون‌هایی که دراختیار دارند، بیان کنند و اطمینان داشته باشند دولت با این موضوع مشکلی ندارد.

طهایی خاطرنشان کرد: اما منتقدان باید مراقب باشند که انتقادهایشان به سمت تخریب دولت و زیر سوال بردن عملکرد مسئولان خدمتگزار مردم پیش نرود زیرا این کار نتیجه‌ای جز سلب اعتماد از مردم درپی ندارد.

استاندار البرز اضافه کرد: مسئولان دولت یازدهم کسانی هستند که به صورت شبانه‌روزی برای آسایش و آرامش مردم تلاش می‌کنند و برای تحقق اهداف پیش بینی شده از هیچ اقدامی فروگذار نیستند.

وی ادامه داد: این افراد با وجود مشکلات فراوانی که پیش رو دارند درتلاشند که هر روز بیش از گذشته شرایط کشور را به سمت تعادل پیش ببرند و نور امید را دردل‌های مردم زنده کنند.

این مسئول گفت: اگر کسانی بخواهند با انتقادهای غیر منصفانه خود آینده کشور را تاریک نشان دهند و به ناحق دولت را تخریب کنند باید پاسخگو باشند.

استاندار البرز با اشاره به رقابت جدی در دنیای سیاست گفت: در دنیای سیاست رقابت بین احزاب و جناح‌های مختلف امری طبیعی است.

وی اضافه کرد: رقبای سیاسی غالبا سعی دارند با ضعیف نشان دادن طرف مقابل، گوی سقبت را بربایند و توجه مردم را به سمت خود جلب کنند.

وی ادامه داد: اما این رقابت باید منصفانه و براساس اصول انسانی باشد؛ چراکه درغیر این صورت اولین کسانی که ضرر می‌کنند، مردم هستند.

وی گفت: کسانی که خود را مسلمان و معتقد به برخی اصول می‌دانند و به عنوان الگوی رفتاری مردم شناخته شده‌اند، نباید برای رسیدن به اهداف خود از هر وسیله‌ای استفاده کنند.

این مسئول در پایان اظهار کرد: در انتخابات پیش رو رقبا باید حرف حق را بزنند و در نهایت انتخاب را به خود مردم واگذار کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ نشرخبر : 7 آذر 1394 کد مطلب : 949-792-5،www.alborz.isna.ir

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین