پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۴۵۰۰
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به پیشنهاد دولت در لایحه بودجه سال 96، مالیات اصناف زنجان در سال آینده، 28 درصد افزایش می یابد که این موضوع غیر منطقی به نظر می رسد.

شعار سال: علی وقف چی شامگاه شنبه در جلسه هیات های حل اختلاف مالیاتی با دبیرخانه اتاق های سه گانه زنجان (بخش غیردولتی) افزود: با وجود تنگناهای اقتصادی فعالان این عرصه، نباید با افزایش پرداخت مالیات نسبت به امسال مواجه شوند.

وی خاطرنشان کرد: تجدید نظر نکردن در این موضوع به حتم باعث فلج شدن پایه های اقتصاد استان در آینده نزدیک خواهد شد.

وقف چی تاکید کرد: این افزایش مالیاتی در حالی است که متوسط افزایش مالیات سایر استان ها 9 درصد است و زنجان در رابطه با افزایش نرخ مالیات، رتبه چهارم کشوری را کسب کرده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: 85 درصد از درآمد کشور به جای هزینه در امور زیر بنایی صرف پرداخت حقوق کارکنان دولت می شود که این رویه باید تغییر کند.

وی ابراز کرد: دریافت سود 25 درصدی از افراد به ازای پرداخت تسهیلات بانکی و نبود توانایی مالی تولید کنندگان زنگ خطری است، که باید مسئولان آن را بشنوند و راهکاری برای آن پیدا کنند.

وقف چی با اشاره به لزوم معکوس کردن تقسیم بندی هزینه کرد درآمدها به 85 درصد در مسائل اقتصادی - عمرانی و صرف 15 درصد برای حقوق کارکنان دولتی، تصریح کرد: وضعیت اقتصادی زمانی درست می شود که تولید فعال و پرداخت مالیات هدفمند شود.

وی به ضرورت اجرای عدالت در مبانی توسعه کشور اشاره و تاکید کرد: اگر پرداخت مالیات بر مبنای عدالت انجام پذیرد امری مبارک است و همه پذیرای آن خواهند بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی به لزوم همکاری نخبگان جامعه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: برای ارائه راهکار و پیشنهاد مناسب در حوزه های مختلف جهت تصویب در مجلس شورای اسلامی، به همکاری همه اقشار نیازمندیم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایسنا، تاریخ انتشار: 12 دی 1395، کد مطلب: 82369220:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین