پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۱۲۵
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
فرماندار کرمان با اشاره به اینکه همه زیر ساخت‌های توسعه در بخش شهداد کرمان وجود دارد گفت: ۲۵ خانه و اقامتگاه بوم‌گردی در بخش شهداد ایجاد شده است.

شعار سال: محمدعلی توحیدی صبح امروز در همایش پیاده‌روی بخش شهداد کرمان اظهار‌ داشت: شهداد از بخش‌های مستعد در شهرستان کرمان است و در این دولت اتفاقات خوبی در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی در این بخش در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه همه زیر ساخت‌های توسعه در بخش شهداد کرمان وجود دارد گفت: با ثبت جهانی شدن کویر لوت در منطقه شهداد که به همت مدیریت عالی استان انجام شد این منطقه به دنیا معرفی شده و شاهد حضور بیشتر هموطنان در کویر هستیم.

فرماندار کرمان با بیان اینکه ظرفیت‌های جدید اقتصادی برای مردم منطقه ایجاد شده تا مردم با مشارکت خودشان درآمدزا شوند افزود: 25 خانه و اقامتگاه بوم‌گردی در بخش شهداد ایجاد شده که با سرمایه‌گذاری خود مردم بوده است.

وی با اشاره به اینکه منطقه شهداد یک قطب گردشگری است خاطر‌نشان کرد: این منطقه هم آب و هوای سردسیری دارد و هم آب و هوای گرمسیری و به همین دلیل در بحث طبیعت‌گردی و کویر‌گردی موقعیت مناسبی دارد.

توحیدی با بیان اینکه آب منطقه به نسبت خوب است و محصولات کشاورزی از جمله مرکبات، خرما و سیر به وفور کشت می‌شود گفت: سالانه 30 هزار تن سیر در این منطقه کشت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهاجرت معکوس به شهداد در حال انجام است افزود: معین اقتصادی برای این منطقه در نظر گرفته شده و با مطالعه و ظرفیت‌شناسی اقتصادی کارهای خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی در این منطقه انجام می‌شود.

فرماندار کرمان با بیان اینکه ورزش همگانی نیز تقریباً در همه بخش‌ها و شهرها راه افتاده است و از برگزاری آن حمایت می‌کنیم تصریح کرد: مردم شهداد هم با حضور باشکوه خود نشان دادند که از مشارکت اجتماعی بالایی برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه شرکت هواپیمایی ماهان معین اقتصادی بخش شهداد است گفت: راه‌اندازی فرودگاه شهداد در حال پیگیری است و با کمک به معین اقتصادی، تلاش خود را به کار بسته تا این کار بهتر و سریع‌تر انجام شود.

در این همایش علی مجد‌آرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور با اشاره به اینکه هدف اصلی فدراسیون توسعه ورزش همگانی در سطح کشور است گفت: یکی از استعدادهای منطقه شهداد در حوزه ورزش‌های طبیعت است و آن را پیگیری می‌کنیم.

منصور دامغانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان نیز با اشاره به اینکه شهداد در گذشته قهرمانان ورزش زیادی به استان و کشور معرفی کرده است اظهار‌ داشت: این بخش در سال‌های گذشته در المپیادهای مختلف ورزش قهرمان داشته است و در زمینه ورزش مستعد است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 17 دی 95 ، کد مطلب: 1289118: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین