پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۲۰۷
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
یک گزارش اطلاعاتی جدید و محرمانه آمریکا مدعی شد که رئیس جمهور روسیه به منظور اثرگذاری بر انتخابات۲۰۱۶ آمریکا و تضعیف روند دموکراتیک در این کشور، دستور تشکیل یک «کمپین نفوذ» را صادر کرده بود.

شعارسال: یک گزارش اطلاعاتی جدید و محرمانه آمریکا مدعی شد که «ولادیمیر پوتین» به منظور اثرگذاری بر انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا، تضعیف روند دموکراتیک در این کشور و همچنین بدنام ساختن «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات انتخابات، دستور تشکیل یک «کمپین نفوذ» را صادر کرد.

در این گزارش آمده است: «در ارزیابی های ما مشخص شد که پوتین و دولت روسیه نسبت به دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا دارای ترجیحات روشنی بودند».

در ادامه این گزارش آمده است: «ما همچنین دریافتیم که پوتین و دولت روسیه مشتاقانه خواهان کمک به ترامپ برای پیروزی در انتخابات آمریکا از طریق بی اعتبار ساختن هیلاری کلینتون دموکرات بودند».

گفتنی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا پس از دیدار با مقامات اطلاعاتی این کشور در «برج ترامپ» واقع در شهر نیویورک، اعلام کرد که هک سرور «کمیته ملی حزب دموکرات»، بر نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هیچگونه اثری نداشت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18دی1395، کدخبر: 3870203: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین