پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۷۴۱
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری نشست مقدماتی مجمع عمومی جبهه مردمی در پنجشنبه 23 دیماه خبر داد و گفت: نامزد نهایی بر اساس شاخص‌ها انتخاب می شود که هیأت مؤسس تاکنون 12 شاخص را تصویب کرده است.

شعارسال: مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری نشست مقدماتی مجمع عمومی جبهه مردمی در روز پنجشنبه 23 دی ماه خبر داد.

*تشکیل کمیته‌های تخصصی

دستجردی همچنین با اشاره به تشکیل کمیته‌های تخصصی‌، اظهار داشت: این کمیته‌ها شاخصه‌های انتخاب نامزد جبهه مردمی را برای انتخابات ریاست جمهوری بررسی می‌کند و سپس سازوکارهای مربوط به انتخاب نامزدها در نشست پنجشنبه به اعضا اعلام می‌شود.

*تشریح سازوکار انتخاب نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به برگزاری اجتماع دوهزارنفری با عنوان مجمع عمومی ملی، تصریح کرد: انتخاب نامزد جبهه مردمی از پایین به بالا صورت می‌گیرد؛ در این فرآیند برخی افراد خودشان اعلام کاندیداتوری می‌کنند و برخی افراد نیز از سوی مجمع عمومی جبهه معرفی خواهند شد.

وی بر همین اساس و در تشریح این موضوع گفت: کمیته‌های تخصصی با مدیریت شورای مرکزی که متشکل از هیات موسس و 10 نفر انتخاب شده مجمع عمومی است، بر روی شاخصه‌ها و انطباق آن بر روی کاندیداها اعلام نظر می‌‌کنند و نظرات به استحضار مجمع عمومی ملی نیز خواهد رسید.

*یک نفر به عنوان کاندیدای نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب تعیین می‌شود

دستجردی با بیان اینکه این کمیته‌های تخصصی متشکل از اعضای منتخب مجمع عمومی ملی هستند، تاکید کرد: نهایتا پس از طی کردن این سازوکار، یک نفر به عنوان کاندیدای نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب تعیین خواهد شد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: انتخاب نامزد نهایی بر اساس شاخص‌ها صورت می‌گیرد و در حال حاضر 12 شاخص از سوی هیات موسس مصوب شده است که البته ممکن است بیشتر هم بشود لذا کمیته‌ها براساس این شاخص‌ها اظهارنظر و تصمیم‌گیری می‌کنند و در نهایت به یک نفر خواهند رسید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 22 دی 1395، کدمطلب: 13951019001518 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین