پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۹۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶
ارسلان همای نیکفر با اشاره به سالروز تشکیل هسته های گزینش به فرمان امام خمینی(ره) گفت: انجام گزینش و تایید صلاحیت متقاضیان ورود به آموزش و پرورش از اهمیت خاصی برخوردار است و گزینش آموزش و پرورش کاشان هم بر آن است جوانانی را جذب نماید که علاوه بر داشتن تخصص لازم ، دارای تعهد و ایمان و اخلاق مناسب نیز باشند.

شعار سال: کارشناس مسئول گزینش مدیریت آموزش و پرورش کاشان با اشاره به سالروز تشکیل هسته های گزینش به فرمان امام خمینی(ره) گفت: در ۹ ماهه اول سال جاری یک هزار و ۸۹۱ پرونده گزینش متقاضیان ورود به آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان در این کارشناسی انجام شده است.

ارسلان همای نیکفر افزود: از مجموع این پرونده ها، ۱۸۰ پرونده مربوط به تبدیل وضعیت استخدامی به قطعی و استخدامی به آزمایشی و ۱۱۶ پرونده مربوط به استخدام پیمانی و پرونده قراردادی بوده است.

به گفته وی، از مجموع یک هزار و ۸۹۱ پرونده که در این کارشناسی بررسی شد ۹۷۸ پرونده مربوط به داوطلبان تدریس در مدارس غیردولتی و ۸۴ پرونده مربوط به سرباز معلم و پنج پرونده ویژه بوده است.

همای نیکفراظهار کرد: بررسی ۴۰۲ پرونده از دانشجویان متقاضی ورود به دانشگاه فرهنگیان و ۱۲۶ پرونده از سایر استانها در گزینش آموزش و پرورش کاشان بررسی شده است.

وی تصریح کرد: کارشناسی گزینش مدیریت آموزش و پرورش کاشان، نظارت بر عملکرد ۱۳۰ مدرسه غیردولتی و پیش دبستانی و حدود ۷۰ موسسه علمی زبانهای خارجه و تقویت کنکور را بر عهده دارد.

این کارشناس گزنیش گفت: انجام گزینش و تایید صلاحیت متقاضیان ورود به آموزش و پرورش از اهمیت خاصی برخوردار است و گزینش آموزش و پرورش کاشان هم بر آن است جوانانی را جذب نماید که علاوه بر داشتن تخصص لازم ، دارای تعهد و ایمان و اخلاق مناسب نیز باشند.

وی تاکید کرد: مذاکراتی با با هسته گزینش آموزش و پرورش استان اصفهان انجام شده است تا سیر گزینشی نیروهای مناطق شمال استان اصفهان در کاشان انجام شده و از تحمیل هزینه های مادی و معنوی بر متقاضیان برای مراجعه به مرکز استان کاسته شود.

همای نیکفر گفت: بیعت با شهدا ، تجلیل از پیشکسوتان گزینش، دیدار با خانواده شهدای گزینش، دیدار با امام جمعه شهر و از جمله برنامه های گرامیداشت هفته گزینش در شهرستان کاشاناست.

۱۵ دیماه سالروز تشکیل هسته های گزینش به فرمان امام خمینی (ره) است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی کاشان اول، تاریخ 18 دی 95، کد مطلب: 10299: www.kashan1.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
واقعلا خوانندگان به چه اندازه به کارآمدی هسته های گزینش و شاخص هایی که بر اساس آنها صلاحیت افراد بررسی می شود، اعتقاد دارند؟
اگر زحمتی نیست ، صحبت های بنده را سانسور نکنید و اجازه انتشار بدهید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین