پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۱۵۸
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
محسن فلاحزاده در گفتگو با روابط عمومی شهرداری ابرکوه اظهار داشت : به منظور بهینه سازی محوطه مورد استفاده مسافران و شهروندان در محیط پیرامون اثر تاریخی و باستانی، عملیات بهسازی آن فضا اعم از ساماندهی سرویس های بهداشتی ، اصلاح روشنایی و غیره در دست اقدام است.

شعار سال: وی افزود: با توجه به اهمیت و توجه فرماندار شهرستان به موضوع بررسی مسایل تفرجگاه گنبد عالی جلسه ای میدانی با حضور معاون شهردار،اعضای شورای اسلامی شهر و روسای اداره های راه و شهرسازی، برق، میراث فرهنگی و گردشگری و کارشناسان مربوط در محل تفرجگاه گنبد عالی تشکیل گردید که مسئولان مربوط قول پیگیری و مساعدت دادند.

وی بیان کرد: ساماندهی محوطه توسط شهرداری ، ساماندهی جاده توسط راه و شهرسازی و نورپردازی و بهسازی بنا توسط میراث فرهنگی و گردشگری انجام می شود.

وی تصریح کرد: پیگیری تخصیص اعتبار از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با توجه به پیشرفت مناسب طرح گنبد عالی از جمله تصمیمات آن جلسه بود.

فلاحزاده خاطر نشان کرد: بنای گنبد عالی از آثار شهر گردشگری ابرکوه که در سال ۱۳۱۲ به شماره ۱۹۵ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است جاذب بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است.







با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت شهرداری ابرکوه، تاریخ ، کد مطلب: 53: www.abarkooh.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین