پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۴۲۲
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اذعان کرد که هدف از حضور جان کری در اجلاس بین‌المللی صلح در پاریس، دفاع از اسرائیل و تلاش برای جلوگیری از صدور قطعنامه‌های ضد صهیونیستی است.

شعار سال: به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مارک تونر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اظهار داشت که جان کری، وزیر خارجه این کشور به پاریس رفته تا جلوی صدور هرگونه قطعنامه ضد صهیونیستی در این اجلاس را بگیرد و مانع از "تحمیل" هرگونه راه حلی بر این رژیم تحت زور و فشار شود.

اجلاس بین المللی صلح در پاریس امروز (یکشنبه) با حضور نمایندگانی از ۷۰ کشور جهان آغاز به کار خواهد کرد. رژیم صهیونیستی از مشارکت در این اجلاس خودداری کرده است.

در همین حال، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی دو هفته گذشته به هر شیوه‌ای تلاش کرده تا مانع از صدور هرگونه قطعنامه ضد صهیونیستی در اجلاس بین المللی صلح در پاریس به ویژه پس از صدور قطعنامه اخیر شورای امنیت در محکومیت شهرک‌سازی این رژیم در اراضی فلسطینی شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی دانا، تاریخ انتشار 26 دی 1395، کد مطلب: 1007216: www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین