پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۶۷۴
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم در دومین همایش توسعه شهرستان لنده اظهارات جالبی را درباره حرف تا عمل بیان کردند.

شعار سال: عدل هاشمی‌پور منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم در دومین همایش توسعه شهرستان لنده ضمن بیان اینکه کهگیلویه بزرگ هیچ گاه با شعار و حرف آباد نمی شود، اظهارکرد: تاریخ نشان داد که حرف تا عمل فاصله زیادی دارد و باید در صحنه عمل وارد شد تا ماحصل کاری را دید.

وی افزود: حقیقت مطلب این است که کهگیلویه بزرگ به ویژه شهرستان لنده با شعار، حرف، علم خوب، مطالعه خوب، تجزیه و تحلیل خوب و سخنرانی خوب درست نخواهند شد بلکه باید در عمل آن را ساخت.

منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم تصریح کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند که به خوبی می توان یافت که منظور ایشان اقدام و عمل به شعارها است چرا که حرف زیاد زدیم، شعار زیاد دادیم، مطالعات خوبی داشتیم، علم خوبی هم داریم؟ سخنرانی هم خوب می کنیم، از مشکلات هم خوب حرف می‌زنیم ولی وقتی به عمل می رسیم ما مشکل داریم.

وی تاکید کرد: دغدغه های مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی باید به اقدام و عمل ختم شود نه به شعارها و حرف هایی که هیچ نتیجه ای ندارد.

هاشمی پور با تاکید بر اینکه که تکرار مکرر بحث اقتصاد مقاومتی از جانب رهبری یعنی اینکه ایشان دغدغه این موضوع را دارند، افزود: متاسفانه تا کنون هیچ یک از دولت های اصولگرا واصلاح طلب نتوانستند دغدغه مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی را برطرف کنند در حالی که این مطالبه هم رهبری و هم مردم است.

شهردار سابق مسجدسلیمان افزود: عمق محرومیت بالاست و خرد جمعی لازم است تا با کار گروهی و تیمی فارغ از مسائل قومی، جناحی و گروهی باید وارد عمل شود تا این مشکلات را با اولویت بندی رفع کرد در غیر اینصورت این همایش های بجز تحمیل هزینه هایی بر دست مردم هیچ سودی نخواهد داشت.

وی خطاب به مسئولان همایش توسعه شهرستان لنده گفت: در این همایش باید مصوبات همایش قبل را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می دادند مسئول پیگیری مصوبات باید ضمن شفاف سازی، دستاورد های همایش قبل را بیان می کرد.

شهردار سابق دهدشت یادآورشد: اگر این همایش صرفاً به خاطر گزارش کار به مسئولان اداره های کل بود، کار خوبی است ولی بیایید کاری کنیم که در جلسه بعدی یک خروجی مستند و درستی داشته باشیم.

هاشمی پور در ادامه بحث بن بست بودن لنده را مورد ارزیابی قرار دادند و به مشکلات پروژه‌های نیمه تمام موجود در منطقه پرداختند.

منتخب مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام به فرسایشی شدن پروژها به انتخاب پیمانکار توانمند برای این پروژ ها و نظارت مستمر بر کار آنها اشاره کرد.

هاشمی پور گفت: دولت به تنهایی نمیتواند کهگیلویه و لنده را از بن بست خارج کند بلکه از سه منبع دولت، مشوقهای سرمایه گذاری برای سرمایه گذاری در منطقه با برقرارکردن امنیت سرمایه گذار و مؤسساتی مانند بنیاد برکت، مؤسسه کوثر و می توان برای خروج شهرستان لنده از بن بست اقدام کرد.

وی ضمن اشاره به سخنان قبلی خود بازهم تاکید کرد: بیاید حاشیه ها را کنار بگذاریم، مسائل جناحی به درد ما نمیخورد، بیایید برای مردم کار کنیم تا مردم خدمات خدمتگزاران نظام را ببینند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت استان کهکیلویه و بویراحمد، تاریخ 9 تیر 95 ، کد مطلب: 31 538442: www.k-b.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین