پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۸۵
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی گفت: روند بهسازی و تعریض جاده قلعه دختر به دیشموک کهگیلویه با اعتبارات استانی کند پیش می رود که برای اتمام این طرح نیازمند اعتبارات ملی هستیم که این موضوع به طور جدی در حال پیگیری است.
شعارسال: عدل هاشمی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بهره برداری از این طرح با تخصیص اعتبارات استانی بیش از 10 سال به طول می انجامد.

وی گفت: موافقت های خوبی برای ملی شدن این طرح با همکاری وزارت راه و شهرسازی انجام شده است.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی افزود: روند اجرایی این جاده با تخصیص اعتبارات ملی سرعت بیشتری خواهد گرفت.

هاشمی پور طول این مسیر را 58 کیلومتر ذکر کرد و گفت: 20 میلیارد ریال در سالجاری به این طرح اختصاص یافت.

وی ابراز داشت: سه کیلومتر از این مسیر از طرف قلعه رئیسی با پیشرفیت فیزیکی 75 درصد درحال ساخت و سه کیلومتر دیگر نیز در حال انعقاد قرار داد است.

هاشمی پور بهره برداری از این طرح را یکی از اولویت ها ذکر کرد و گفت: تسریع در روند اجرایی این طرح با تزریق اعتبارت بیشتر در اولویت است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار: یکشنبه 28 شهریور 1395، کدخبر: 82234872 (5564710)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین