پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۳۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲
رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت, معدن وتجارت خراسان‌رضوی گفت: در ابتدای سال تنها هزار و ۲۰۰ شرکت نماد الکترونیک دریافت کرده‌ بودند که در سال‌جاری تاکنون این تعداد هزار و ۷۵۴ شرکت شده‌اند.

شعارسال: حمیدرضا رجوعی ظهر امروز در نشست خبری دومین همایش نماد الکترونیکی اظهار داشت: از وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت توسعه بسترهای الکترونیک است که چندین هدف اصلاح شبکه‌ها، افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها را در شبکه‌های توزیع در برنامه خود دارد.

وی تصریح کرد: در ابتدای سال تنها هزار و 200 شرکت نماد الکترونیک دریافت کرده‌ بودند که در سال‌جاری تاکنون این تعداد هزار و 754 شرکت شده‌اند و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان امسال رشد 50 درصدی داشته باشیم و این افزایش نشان دهنده درک صحیح مردم است و این نماد بستر حقوقی اعتماد لازم برای مصرف‌کنندگان را به وجود آورده است.

رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان‌رضوی در رابطه با شرایط اعطای نماد گفت: نخستین شرط برای اعطای این نماد احراز هویت مالک و مسئول کسب و کار و دومین آن داشتن مکان فیزیکی است و از دیگر شرایط کسب این نماد ارائه کالا و خدمات، قانون‌مندی کسب و کار است.

رجوعی خاطرنشان کرد: از دیگر شرایط برای کسب این نشان نحوه رسیدگی به شکایت، اعلام زمان تحویل و نحوه رجوع کالا باید در سایت دیده شود, خود نماد نیز برای رسیدگی به شکایات دارد که یکی کلیک بر روی نماد و دیگری رفتن به سایت نماد است.

وی با بیان این که نحوه درخواست برای نماد بصورت الکترونیکی صورت می‌گیرد، بیان کرد: مدت اعتبار این نماد یکسال است و در صورت عدم تخلف تمدید می‌شود همچنین هر سه ماه یکبار هویت شرکت‌های دارای نماد بررسی می‌شود.

رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: دو مسیر برای اصالت نماد وجود دارد که یکی کلیک بر روی نماد و نمایان شدن مشخصات شرکت و دیگری جستجو مشخصات در سایت این نماد است.

رجوعی با بیان این که صاحبان کسب و کار باید برای فعالیت مجازی مجوز دریافت کنند، اظهار داشت: هنوز درگاه لازم برای تبادل و خرید و فروش با خارج از کشور را نداریم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 2 بهمن 1395، کدمطلب: 1303033 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
اینم شد آمار قابل افتخار؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین