پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۴۷۳۶۲
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و دانشگاه جهرم تفاهم‌نامه همكاري امضا كردند.

شعار سال: تفاهم نامه ای بین روسای دانشگاه جهرم و "مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری" مبنی بر تأسیس شاخه ای از این مرکز در دانشگاه جهرم امضا شد .

مسعود نادریان رئیس دانشگاه جهرم در خصوص انعقاد تفاهم نامه بین مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و دانشگاه جهرم اظهار داشت: انعقاد این تفاهم نامه به منظور ايجاد هماهنگي و گسترش و تعميق همكاري هاي علمي، فرهنگي و آموزشي و تبادل اطلاعات و تجربيات و استفاده بهينه از توان و ظرفيت هاي طرفين به ويژه كاربردي كردن دستاوردهاي علمي پژوهشي است.

نادریان درخصوص محورهای همکاری در این تفاهم نامه گفت: به موجب این تفاهم نامه دانشگاه جهرم متعهد شد؛ فضای مناسب و نیروی متخصص و تجهیزات لازم جهت جست و جو و سفارش منابع علمی از این مرکز را در دانشگاه فراهم آورد و با اطلاع رسانی در خصوص این موضوع خدمات این مرکز را در سطح شهرستان جهرم به مؤسسات علمی وپژوهشی و افراد محقق ارائه کند و گزارش هایلازم در این خصوص را به همراه آرشیوهای موجود در اختیار این مرکز قرار دهد.

همچنین مرکز منطقه ای اطلاع رسانی متعهد شد؛ دسترسی رایگان به متن کامل مقالات الکترونیکی فارسی، مقالات الکترونیکی لاتین و عربی، مقالات کنفرانس ها، اطلاعات کتاب شناختی و متن کامل برخی از پایان نامه های فارسی و محتوای پایگاه های موضوعی موجود در وب سایت مرکز منطقه ای را برای شاخه اطلاع رسانی در دانشگاه جهرم فراهم آورد و نیروی انسانی مورد نیاز برای انجام خدمات این مرکز را آموزش دهد.

همچنین منابع علمی درخواست شده از قبیل کتاب و مقالات که بر روی پایگاههای مرکز موجود نباشد، بدون محدودیت موضوعی و کمی بر حسب تعرفه های مقرر از جانب این مرکز به شاخه در دانشگاه ارسال خواهد شد.

نشست ها، کارگاه ها و سمینارهای مشترکی جهت موضوعات مختلف مرتبط با تحقیق و پژوهش از جانب این مرکز در دانشگاه جهرم برگزار می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبری پسین جهرم، تاریخ 29 دی 95، کد مطلب: 7654: www.pasinejahrom.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین