پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۴۲۳
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شهرستان مُهر به دلیل برخورداری از قابلیت های لازم، امنیت و پدافند غیرعامل می تواند به قطب جدید صنعتی کشور تبدیل شود.
شعارسال: شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه اشتغال و مرکز فنی و حرفه ای شهرستان مُهر اظهار داشت: حتی برخی از استان های وسیع کشورمان از ظرفیت ها و توانمندی های این شهرستان بی بهره اند.

رئیس شورای راهبردی فنی و حرفه ای کشور بیان کرد: با هدف آموزش هدفمند نیروهای کار در شهرستان صنعتی مُهر، ابتدا باید برای رشته های مورد نیاز در صنایع شهرستان و صنایع مستقر در پارس جنوبی، نیازسنجی انجام شود تا بتوان آموزش نیروی کار عسلویه در استان بوشهر را هم از طریق شهرستان مُهر پیگیری کرد.

عزیزی در بخش دیگری از مطالب خود برای پیگیری مشکلات مرکز فنی حرفه ای مُهر از قبیل تجهیز کامل ساختمان های اداری، کارگاهی، آموزشی و همچنین تامین نیروی انسانی برای آموزش کارآموزان قول مساعد داد.

شهرستان مُهر، محل تلاقی سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان است و پالایشگاه گاز پارسیان به عنوان بزرگترین پالایشگاه گاز شیرین کشور در این شهرستان مستقر است.

نزدیکی به آب های آزاد خلیج فارس و دسترسی به فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه در استان بوشهر از دیگر مزایا و ظرفیت های شهرستان مُهر است.

شهرستان مُهر در فاصله 320 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 4 دی 1395، کدخبر: 82359471 (5737929)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین