پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۴۳۰
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
مهدی حسینی نژاد در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان سهم استان کرمان در تولید ناخالص داخلی را ۳۷ درصد عنوان کرد و گفت: در صدد هستیم سهم ۳۱ درصدی صنعت و معدن در این زمینه را به ۴۰ درصد برسانیم.

شعار سال: وی ذخایر معدنی شناسایی شده استان کرمان طی ۶۰ سال گذشته را ۴.۷ میلیارد تن عنوان و تصریح کرد: طی دو سال گذشته ۱.۱ میلیارد تن به این میزان افزوده شده است.
حسینی نژاد از پیش بینی تکمیل زنجیره فولاد و مس در قالب پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان کرمان خبر داد و افزود: در دولت تدبیر و امید مجوز پهنه های معدنی افرادی که فاقد توان مالی و فنی بودند لغو و به افراد توانمند واگذار شد.

وی ۲۳۰ میلیون دلار از ۹۰۰ میلیون دلار صادرات استان کرمان را مربوط به محصولات دانش بنیان دانست و افزود: کرمان در زمینه برنامه تعیین شده برای افزایش صادرات ۱۳ درصد جلوتر از سقف است.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان کرمان صادرات محصولات استان کرمان را دو میلیون دلار عنوان و تصریح کرد: از این میزان یک میلیون و ۲۶۰ میلیون دلار در استان کرمان و مابقی صادرات از سایر گمرکات کشور صورت گرفته است.

حسینی نژاد همچنین با اشاره به اینکه ۲۱ درصد استخراج کشور مربوط به استان کرمان است، افزود: ۳۶ درصد وصول حقوق دولتی از استان کرمان پرداخت می‌ شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی کارآفرینان، تاریخ انتشار 2 بهمن 1395، کد مطلب:18096 : www.modirinfo.com



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین